logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۹۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

گزینه دولت در انتخابات باید فوتبال باشد

گزینه-دولت-در-انتخابات-باید-فوتبال-باشد
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: گزینه مورد حمایت دولت در انتخابات پیش روی فدراسیون باید فوتبال باشد نه یک فرد خاص.

به گزارش موج رسا; علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: ان‌شاءالله اعضای مجمع در روز انتخابات منافع فوتبال را ببینند نه اینکه دنبال این باشند که چون فلان گزینه دوستش است، راس بدهند. همه باید تلاش کنند فوتبال پیشرفت کند. رای دادن در انتخابات فوتبال معامله نیست و باید بر اساس برنامه گزینه‌ها، آنها را انتخاب کرد.

وی تاکید کرد: من چندان با گزینه‌های فعلی انتخابات در ارتباط نیستمگهگاهی اگر نظر بخواهند کمک می‌کنم ولی در مجموع اطلاعات زیادی از چند و چون کار ندارم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص گمانه زنی‌ها از رد صلاحیت چند گزینه ریاست فدراسیون، یادآور شد: فعلاً چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. بنده هم اطلاعی ندارم. ابتدا کمیته بدوی و سپس کمیته استیناف درباره صلاحیت گزینه‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. بعد از آن هم حراست وزارت ورزش و سایر نهادها نظر می‌دهند. تا روز انتخابات فرصت هست ولی باید زودتر این پروسه طی شود.

کفاشیان با اشاره به حضور علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون، گفت: کریمی حتماً این توانایی را در خودش دیده است. هنوز برنامه‌ای از کریمی و دیگر گزینه‌ها ندیده‌ام. خود اعضای مجمع می‌توانند قضاوت کنند. خوب است کسانی که زمانی در فوتبال بوده‌اند، به انتخابات بیایند و در آن شرکت کنند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر