logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۹۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان:

امنیت کشور بعد از انقلاب، جلوی تجاوز به هر وجب از خاک کشور را گرفته است

امنیت-کشور-بعد-از-انقلاب،-جلوی-تجاوز-به-هر-وجب-از-خاک-کشور-را-گرفته-است
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، امنیت را یک نعمت بسیار بزرگ بیان کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به لطف الهی و عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) و با تلاش و استقامت مردم، رزمندگان و مدافعان حرم در تامین امنیت، دشمن حتی نتوانسته به یک وجب از خاک کشور تجاوز کند.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: امنیت، یکی از نعمت‌های الهی است و تا وقتی که انسان از ان بهره‌مند است قدرش را نمی‌داند اما وقتی از دست داد، متوجه می‌شود که چه نعمت بزرگی را از دست داده است.

وی با بیان اینکه مساحت ایران عزیز در حدود 100 سال پیش 2 برابر وضع کنونی بوده است، خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از خاک ایران در هر برهه‌ای از تاریخ به دلیل بی‌کفایتی مسئولان در معاهدات و توافقنامه‌های مختلف از این کشور جدا شده است.

آیت‌اله دولابی افزود: امروز بحمدلله با گذشت 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علی‌رغم تمام تلاش‌های دشمنان و هجمه‌هایی که از نقاط مختلف به سمت کشور ما داشته و 8 سال جنگ را بر این کشور تحمیل کرده و 300 هزار شهید از ما گرفتند اما به لطف الهی و عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را بگیرند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از سوی دیگر در داخل کشور نیز خیلی تلاش کردند که ناامنی ایجاد کنند و تعداد زیادی از هموطنان ما را در سال‌های نخست انقلاب به شهادت برسانند اما باز هم نظام ما توانست با غلبه بر این جریان، مانیت را به شکل بسیار خوبی در داخل برقرار کند.

وی با بیان اینکه نعمت امنیت با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: امنیت امروز کشور به واسطه مقاومت و ایستادگی مردم و تلاش‌های رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم، سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر دستگاه‌ها به دست آمده و امنیت، یکی از بزرگترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر