logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۹۳۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

امنیت ایران اسلامی موجب شده هر تجاوزی در نطفه خفه شود

امنیت-ایران-اسلامی-موجب-شده-هر-تجاوزی-در-نطفه-خفه-شود
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز امنیت ایران اسلامی تحقق یافته و هر تجاوزی به این کشور در نطفه خفه خواهد شد.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک ایام‌‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم ایران در طول 42 سال گذشته پشت سر امام و مقام معظم رهبری با وجود همه ناملایمات ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی باید کتاب‌ها بیشماری تدوین و به نسل جوان امروز معرفی شود، افزود: دستاوردهای امنیتی چشمگیری در طول انقلاب اسلامی ثبت شده است.

کارشناس مسائل امنیتی یادآور شد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت برای کشور محسوب می‌شود چرا که در دوران ستمشاهی ایران شش دانگ در اختیار بیگانگان و آمریکایی‌‌ها بود و این کشور نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشت.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران حرف اول را در تامین امنیت می‌زند چرا که توانسته است ضمن تامین امنیت خود، امنیت مردم مظلوم منطقه را تحقق ببخشد.

اسماعیلی یادآور شد: ایران اسلامی در حال حاضر دارای امنیت پایدار است و هر کس که به خود جرات تعرض به این نظام را بدهد، او را تنبیه می‌کند.

وی با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی در آب‌های ایران، گفت: ایران برای تامین امنیت خود دیدیم که چگونه این ملوانان را به صورت حقارت‌آمیز دستگیر کرد.

کارشناس مسائل امنیتی یادآور شد: به برکت وجود امنیت در کشور هواپیمای جاسوسی آمریکایی وارد شده به حریم ایران توسط نیروهای نظامی ایران ساقط و آمریکایی‌های هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی مهمترین پایگاه آمریکایی درهم شکسته و موشک‌های ایران این پایگاه را زیر و رو کرد، ادامه داد: امروز امنیت ایران اسلامی تحقق یافته و هر تجاوزی به این کشور در نطفه خفه خواهد شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر