logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۹۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی:

توانمندی دفاعی کشور، باعث قوت قلب مردم و وحشت دشمنان شده است

توانمندی-دفاعی-کشور،-باعث-قوت-قلب-مردم-و-وحشت-دشمنان-شده-است
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی ایران در عرصه‌ امنیت موجب ایجاد قوت قلب برای مردم کشور و رعب و وحشت دشمنان شده است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف دارای قدرت بازدارندگی بوده و توانمندی این کشور در حوزه‌های موشکی، نیروی هوایی ارتش، هوا و فضای سپاه، نیروی دریای ارتش و بسیج مقتدرانه از نظام اسلامی دفاع می‌شود.

وی با اشاره به توانمندی نظام اسلامی در حوزه پدافند غیرعامل به عنوان عامل بازدانده امنیتی، یادآور شد: یکپارچگی و اتحاد مردم در عرصه‌های مختلف نسبت به خود و انقلاب اسلامی قابل مقایسه با سایر کشورهای جهان نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و اعتقاد به آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا از بزرگترین عوامل بازدارنده و ایجاد کننده امنیت در کشور است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه دلاوری و شجاعت و دستگیری از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان از دیگر قدرت‌‌های نظام اسلامی محسوب می‌شود، افزود: ایران اسلامی امنیت مردم را نه تنها در داخل کشور بلکه خارج مرزهای کشور در کشورهای مختلف جهان از جمله سوریه، لبنان و یمن نیز تامین می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه توانمندی ایران در حوزه‌های سلول‌های بنیادی، هسته‌ای و نانو از عوامل بازدارنده محسوب می‌شود، ادامه داد: توانمندی ایران در عرصه‌های مختلف موجب ایجاد قوت قلب برای مردم کشور و رعب و وحشت دشمنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آیه شریفه "وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ " که در آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نقش بسته شده است امروز عملیاتی شده و قدرت نظام اسلامی عامل امنیت در کشور است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول 42 سال گذشته وجبی از خاک کشور از ایران جدا نشده است که این عامل مهمی برای تثبیت اقتدار و امنیت در کشور محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه در طول تاریخ ایران مرزهای کشور همواره دچار تغییر و تحول شده‌اند، افزود: در نظام اسلامی حتی یک وجب از خاک کشور کم نشده است.

وی ادامه داد: روحیه عدالت محوری و صلح‌‌طلبی مردم ایران موجب شده با وجود اینکه توانمندی در حوزه دفاعی ایران وجود دارد اما به خاک کشورهای دیگر تعدی نشود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر