logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۹۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور جهان است/ مردم ایران قدردان نظام اسلامی هستند

ایران-اسلامی-مستقل‌ترین-کشور-جهان-است-مردم-ایران-قدردان-نظام-اسلامی-هستند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ایران اسلامی بدون حامی بین‌المللی و به عنوان مستقل‌ترین کشور جهان جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب را جشن گرفت،

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در دیدار مسئولان استان زنجان با نماینده ولی فقیه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی آثار و برکات متعددی به همراه داشته و در برابر چشمان ناباور دنیا بدون وابستگی به شرق و غرب پیروز شد.

وی افزود: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی منحصر به انقلاب اسلامی بود و برای تحقق این شعار گام‌های بسیاری علیرغم وجود موانع برداشته شده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از موانع پیش روی انقلاب اسلامی تقسیم دنیا به دو بلوک غرب و شرق بود، افزود: نظام اسلامی بدون وابستگی به این دو بلوک راه خود را ادامه داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآور شد: در دوران ستمشاهی انتخاب وزرا با سفیر آمریکا بود و شاه برای انتخاب نخست وزیر باید به آمریکا می رفت تا دستور بگیرد.

آیت‌الله خاتمی برضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه معتقدند که چهل سالگی انقلاب اسلامی باید با چهل سالگی سایر انقلاب‌های جهان مقایسه شود چرا که آنها با وجود اینکه مانعی بر سر راه نداشتند نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بدون حامی بین‌المللی و به عنوان مستقل‌ترین کشور جهان جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب را جشن گرفت، افزود: اگرچه ایران سرزمین گل و بلبل نیست اما در مقایسه با بسیاری از انقلاب‌های جهان پیشرفت‌های خوبی را کسب کرده است.

امام جمعه زنجان یادآور شد: مردم ایران قدردان و قدرشناس نظام اسلامی با وجود فشارها و توطئه‌ها بوده و پای انقلاب ایستاده و شهید تقدیم نظام اسلامی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تقدیر از خدمات ارائه شده در استان زنجان، یادآور شد: در شرایط امروز جامعه کارهای خوبی در استان زنجان انجام شده است که این خدمات جای تقدیر دارد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جلسات رفع موانع تولید استان زنجان پشت درهای بسته برگزار نشده است و به صورت میدانی مدیران اقدام به رفع موانع کرده‌اند، گفت: این موضوع نشان می‌‌دهد که جلسات استان با خروجی همراه بوده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر