logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۹۳۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خبرداد

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های محرومیت‌زدائی استان زنجان

اختصاص-۵۰۰-میلیارد-تومان-برای-پروژه‌های-محرومیت‌زدائی-استان-زنجان
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های محرومیت‌زدائی استان زنجان در بودجه اختصاص یافته است.

به گزارش موج رسا ، مصطفی طاهری،  امروز درنشست خبری با خبرنگاران استان زنجان اظهارداشت: پرداخت مالیات از سوی برخی اصناف و کسبه انجام نمی‌شود به طوری که در حال حاضر حدود دو و نیم میلیون کارت خوان در کشور پرونده مالیاتی ندارند.

وی ادامه داد: ثروتمندان در زمینه پرداخت مالیات کمترین پرداخت را داشته که ضروری است اقدامات لازم برای اخذ مالیات از افراد انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از آماده‌سازی زیر ساخت‌های اخذ مالیات در کشور خبر داد و گفت: با فراهم بودن این شرایط می‌توان مالیات بیشتری اخذ کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های محرومیت‌زدائی در بودجه استان زنجان، خاطرنشان کرد: از محل هدفمندی یارانه‌ها نیز در راستای حمایت از تولید استان پیش‌بینی‌هایی انجام و به زودی خانواده‌های ۴ نفره یک میلیون تومان یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

طاهری از تایید افزایش ۲۵ درصدی حقوق و دستمزدها توسط کمیسیون تلفیق خبرداد و افزود: برای حقوق بالای ۴ میلیون تومان، ۸۰۰ هزار تومان مالیات در یافت می‌شود.

وی در خصوص سیلی نماینده به یک سرباز ناجا هم گفت: هنوز گزارشی از پلیس راهور برای پیگیری خطای نماینده خاطی به دست مجلس نرسیده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد:  اجرای طرح‌های آب و فاضلاب استانی نیازمند اعتبارات لازم است در حالی که اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها اعداد بسیار کوچکی است و باید اعتبارات ویژه‌ای به مطالبات طرح‌های آب و فاضلاب استانی اختصاص یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور در افق ۲۵ ساله با کمبود آب مواجه می‌شود در حالی که هدایت آب و فاضلاب شهری زنجان در حاشیه شهر دارای مشکلات جدی است و هنوز مشکلات آن حل نشده است.

طاهری برضرورت جلوگیری  از استفاده آب شرب توسط صنایع استان تاکید کرد و گفت: ضروری است شهرکهای صنعتی در تامین آب از پساپها استفاده کنند.

وی در خصوص همسان‌سازی حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان و کارکنان دیگر عنوان کرد: در این زمینه یکی از الویت‌ها و معیارها، افزایش فروش اوراق و اموال و سهام و دارایی‌های دولت است که این موارد امکان ندارد.

این مسئول با اشاره به اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای تامین منابع برای صندوق‌های بازنشستگی در راستای همسان‌سازی، ادامه داد: چگونگی تامین این منابع خود جای سئوال دارد که پیش‌بینی لازم در این زمینه انجام نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر