logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۹۳۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد؛

اجرای ۱۳۲ پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان/ برگزاری هفته استانی دفاع مقدس از 11 تا 17 بهمن

اجرای-۱۳۲-پروژه-محرومیت-زدائی-در-استان-زنجان-برگزاری-هفته-استانی-دفاع-مقدس-از-11-تا-17-بهمن
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای ۱۳۲ پروژه محرومیت زدائی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: دهه مبارک فجر بعثت انقلاب اسلامی است که جشن‌های آن در اوج اقتدار و عظمت نظام اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سلطه و سیطره آمریکا به رژیم شاهنشاهی در دوران طاغوت، افزود: قانون ننگین کاپیتولاسیون و برنامه‌های ضد فرهنگی و اسلامی از جمله اقدامات آمریکا در ایران بود.

این مسئول با بیان اینکه ایران از نظر اقتصادی فقط مصرف‌کننده و وابسته بود، بیان داشت: کشور تحت سلطه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود اما با لطف خداوند متعال امام خمینی(ره) قیام کرد و بدون ترس از ابرقدرت‌های جهان مبارزه را آغاز کرد و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: امام خمینی(ره) همواره در دوران مبارزه با بصیرت و آگاهی در برابر رژیم شاهنشاهی ایستاد و با همراهی مردم این رژیم را ساقط کرد.

سردار کرمی تصریح کرد: نقش مردم زنجان در دوران شاهنشاهی برجسته بود و راهپیمایی ۵۰ و ۱۰۰ هزار نفری و تظاهرات بانوان زنجانی در تاریخ این استان ثبت شده است.

وی با اشاره به شهادت ۵ نفر و مجروح شدن ده‌ها نفر در روز ۲۱ بهمن در سال ۱۳۵۷ در زنجان، افزود: مردم زنجان پیشگام حرکت‌های انقلابی بودند.

این مسئول با اشاره به ادامه مجاهدت‌های مردم در دوران جنگ و تحریم و توطئه، بیان داشت: صدام برای آغاز جنگ علیه نظام اسلامی انتخاب شد و با وجود همه پشتیبانی کشورهای جهان، مردم ایران اجازه ندادند بیگانگان به نظام اسلامی چیره شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یاد آور شد: هفته دفاع مقدس استان زنجان از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به نقش رزمندگان زنجان در دفع اشرار و تقدیم ۵۰۰ شهید در منطقه کردستان، بیان داشت: در سخت‌ترین نبردها بسیجیان و رزمندگان زنجانی در جبهه‌های جنوب خط‌شکن بودند.

وی یادآور شد: ۱۳۱ عنوان با بیش از ۲ هزار برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بسیجیان و گردان‌های سایبری استان زنجان اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، مشارکت در راهپیمایی خوردویی ۲۲ بهمن، رزمایش کمک مومنانه، گشت‌های رضوی و طرح حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ۱۳۲ پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان در دهه فجر اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری نمایشگاه عکس، همایش تجلیل از ایثارگران، خاطره‌گویی، برنامه‌های حلقه‌های صالحین و نورافشانی پایگاه‌های مقاومت، بیان داشت: گروه‌های سرود نیز به صورت میدانی برنامه اجرا خواهند کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه وضعیت واقعی آمریکا همچون ساختمان زلزله زده و ویران شده است، یادآورشد: طرح نظم نوین جهانی آمریکا با وضعیت امروز آن با شکست مواجه شده است در حالی که نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس حتی در تولید فشنگ و مهمات عاجز بودیم اما امروز غرش موشک‌های ایران در عین‌الاسد شنیده می‌شود.

این مسئول با اشاره به رشد ۱۱ برابری علم و صنعت در ایران، بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نظام اسلامی امروز در شرایط بدر و خیبر قراردارد و استخوان‌های استکبار شکسته شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: از ۲ هزار برنامه پیش‌بینی شده برای دهه فجر و هفته استانی دفاع مقدس، ۱۰۸ عنوان در قالب کنگره برگزار می‌شود.

این مسئول یادآورشد: شفاف عرض کنم سپاه هیچ جا نمی‌تواند در انتخابات به مصداق علیه یا برعلیه کسی وارد شود هر کس دید گزارش دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم به هر کس که تشخیص بدهند رای می‌دهند، تصریح کرد: سپاه با استفاده از ظرفیت‌ها نسبت به روشنگری، تبیین دستاوردها و حضور حداکثری بدون بیان مصداق در انتخابات اقدام می‌کند چرا که حضور مردم در انتخابات مهم است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: سپاه هیچ کاندیدایی در انتخابات نخواهد داشت چرا که اطاعت از ولی‌فقیه واجب است و منویات ایشان فصل‌الخطاب است.

وی با بیان اینکه همانگونه که مردم ایران نشان داده‌اند انتخابات سال آینده نیز با حضور مردم در صحنه‌، حماسه دیگری خلق می‌شود.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر