logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۹۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

قوه قضائیه راه چپاول اموال بیت‌المال را مسدود کرده است

قوه-قضائیه-راه-چپاول-اموال-بیت‌المال-را-مسدود-کرده-است
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: در رویکرد جدید، قوه قضائیه راه چپاول اموال بیت‌المال را مسدود کرده است.

رضا رحیم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رویکرد جدید قوه قضائیه امیدی را در جامعه به ویژه در بین عموم مردم و نخبگان ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: قوه قضائیه ملجا، محل و مامنی برای رسیدگی و حل مشکلات مردم محسوب می‌‌شود که می‌‌تواند در رفع مشکلات مردم گام‌های اساسی بردارد.

این مسئول با اشاره به نقش قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: در گذشته نقش قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی به ویژه دانه درشت‌‌ها کمرنگ بود اما با حضور آیت‌الله رئیسی در این قوه اقدامات قابل توجهی در مبارزه با فساد انجام شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مردم به رویکرد جدید قوه قضائیه به ویژه در مبارزه با اختلاسگران، دانه درشت‌‌ها و آقا زاده‌‌ها امیدوار شده و دلبستگی و مشارکت آنها در مسائل اجتماعی و سیاسی افزایش یافته است.

رحیم‌پور خاطرنشان کرد: مردم خواهان اجرای عدالت هستند اگر چه ابزارهای مختلفی در داخل کشور برای توسعه روستاها و عمران و آبادانی علیرغم دشمنی‌ها و تحریم‌ها به کار رفته است اما مردم با توجه به اینکه عدالت، گفتمان انقلاب اسلامی، انتظار بیشتری برای توسعه عدالت در جامعه دارند.

وی گفت: اجرای عدالت مهمترین خواسته همه جوامع و بشر است و در جمهوری اسلامی نیز با گفتمان ویژه عدالتخواهی به این مسئله بسیار تاکید شده است که باید مراقب بود تا اجرای عدالت در جامعه کمرنگ نشود.

این مسئول یادآور شد: با حضور آیت‌‌الله رئیسی در قوه قضائیه بحث عدالت پر رنگتر و امید مضاعفی در جامعه به وجود آمده است که امیدواریم با همین آهنگ این قوه فعالیت‌‌های خود را ادامه دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان برضرورت حمایت سایر قوای کشور، رسانه‌ها و احزاب از اقدامات قوه قضائیه تاکید کرد و گفت: باید گفتمان عدالت تبدیل به خواسته عمومی به عنوان اصل و اساس پایداری و تداوم انقلاب اسلامی شود.

رحیم‌پور بیان داشت: نکته حائز اهمیت این است که ملت ما برای نفی طاغوت، استبداد و حفظ استقلال و به ویژه رفع تبعیض و برقراری عدالت که از اصول مهم اسلام است،هزاران شهید را تقدیم کرده و هزینه‌‌های بسیاری را متحمل شده‌اند.

وی ادامه داد: بنا نیست عده‌ای با سوء استفاده از موقعیت خود و یا اتصال به قدرت و از طریق رابطه، اقدام به اختلاس کرده و بیت‌المال را چپاول کنند.

این مسئول افزود: به نظر بنده باید همه به کمک قوه قضاییه بیایند تا فساد را در نوع و سطح‌‌های مختلف ریشه کن کنند و قوه مقننه نیز با طرح و یا اصلاح قوانین، باید راه فرار و یا دور زدن قوانین را مسدود کرده و زمینه را برای اختلاس از بین ببرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان برضرورت نظارت دستگاه‌‌های نظارتی بر عملکرد مسئولان تاکید کرد و گفت: متاسفانه امروز با گذشت زمان،که در جای خود برخورد نشده فساد در بخش‌های مختلف لانه کرده و باید همه کمک کنیم به مدد قوه قضاییه این پدیده شوم رنگ ببازد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر