logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۹۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

راشا کاسپین از پرداخت حق و حقوق شهرداری زنجان سرباز می‌زند

راشا-کاسپین-از-پرداخت-حق-و-حقوق-شهرداری-زنجان-سرباز-می‌زند
شهردار زنجان گفت: به اندازه یک سوم زباله شهر کارخانه راشا کاپسین زباله در این محل تخلیه می‌کند در حالی که حق و حقوق شهرداری را پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش موج رسا; حبیب ملائی یگانه امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهارداشت: تعرفه‌های عوارض شهرداری باید در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر و به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال شود که باید برای تصویب آن این طرح هر چه زودتر به فرمانداری ارائه شود.

وی برضرورت تصویب کلیات تعرفه‌های عوارض تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات شهرداری که در حال حاضر با دلار ۱۱ هزار تومانی خدمات ارائه می‌دهد، باید تعرفه‌های عوارض جدید به تصویب برسد.

این مسئول از برگزاری ۳۰ جلسه برای بررسی لایحه بودجه شهرداری خبر داد و گفت: پیشنهادات برای حل مشکلات مختلف باید در زمان برگزاری جلسات از سوی برخی اعضای شورا ارائه می‎شد.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: کمیته دهه فجر شهرداری زنجان فعال شده و فردا جلسه‌ای با شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی زنجان برای اجرای برنامه‌ها برگزار می‌شود.

وی با گلایه از عدم پرداخت حق زباله از سوی دستگاه‌های متولی، بیان داشت: حق زباله و پسماند معمولا بیشتر از ۲۵ درصد پرداخت نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به مشکلات راشا کاپسین برای شهر زنجان، ادامه داد: هر هفته برای دریافت حق و حقوق شهرداری به این واحد مراجعه می شود اما هنوز مبلغی به شهرداری از قبل این موضوع پرداخت نشده است.

شهردار زنجان با اشاره به تخلیه ۱۰۰ تا ۱۲۰ تن زباله در محل دفع زباله مهتر از سوی شهرداری، افزود: به اندازه یک سوم زباله شهر کارخانه راشا کاپسین زباله در این محل تخلیه می‌کند در حالی که حق و حقوق شهرداری را پرداخت نمی‌کنند.

یگانه یادآور شد: ضروری است سایت‌ ویژه‌ای برای دفع زباله‌های این کارخانه تعریف شود چرا که در حال حاضر جاده اختصاصی مهتر به دلیل مراجعه بیش از حد ماشین‌آلات دتخلیه زباله راشا کاپسین با مشکل مواجه شده و نیازمند یک میلیارد تومان هزینه است.

وی از تقدیم لوایح پروژه‌های پادگان و سبزه میدان خبرداد و گفت: کارها در حال پیگیری است تا این دو پروژه در بازه زمانی تعریف شده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول تصریح کرد: برای تصویب طرح جامع شهر زنجان بیش از سه ماه جلسات فشرده با حضور دستگاه‌های نظارتی، راه و شهرسازی و مجموعه استانداری برگزار و تعهداتی که برعهده شهرداری گذاشته شده بود برداشته و وظایف دستگاه‌های اجرایی مشخص شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر