logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۹۲۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
واکنش تامین اجتماعی استان زنجان به خبر موج رسا:

رانندگانی که حق بیمه آن‌ها تا قبل از شهریور 97 بوده از کمک دولت بهره‌مند هستند

رانندگانی-که-حق-بیمه-آن‌ها-تا-قبل-از-شهریور-97-بوده-از-کمک-دولت-بهره‌مند-هستند
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: آن دسته از رانندگان تاکسی و وانت‌تلفنی که تا پایان شهریورماه 97 حق بیمه رانندگان واریز نموده و اسامی آن‌ها در سامانه رانندگان ثبت شده، می‌توانند با استفاده از کمک دولت و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با نرخ 13.5 % نسبت به واریز حق بیمه خود اقدام کنند.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در پاسخ به مصاحبه رئیس اتحادیه صنف حمل‌ونقل درون‌شهری شهرستان زنجان مبنی بر عدم جذب رانندگان جدید درون‌شهری، اظهار داشت: با استناد به آخرین دستورالعملی که به استان واصل گردیده، رانندگانی که لغایت پایان شهریورماه 97 حق بیمه رانندگان واریز نموده و اسامی آن‌ها در سامانه رانندگان ثبت شده، می توانند با استفاده از کمک دولت و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با نرخ 13.5% نسبت به واریز حق بیمه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگانی که تاکنون حق بیمه پرداخت ننموده و اسامی آن‌ها نیز در سامانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها (رانندگان درون‌شهری) ثبت نگردیده و متقاضی بیمه رانندگان هستند، می‌توانند با نرخ 27% بدون کمک دولت و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از مزایای بیمه رانندگان بهره‌مند شوند.

علیاری افزود: پرداخت هرگونه حق بیمه و یا ارسال لیست بیمه با نرخ 13.5 % که به صورت انفرادی و یا توسط شرکت‌های تعاونی کارگزار تادیه می‌شود، منوط به تایید و پذیرش سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌باشد.

به گزارش موج رسا؛ مجتبی عبدلی، رئیس اتحادیه صنف حمل‌ونقل درون‌شهری شهرستان زنجان، پیشتر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ گفت: رانندگان جدید وانت‌بارها و تاکسی‌تلفنی‌ها برای پوشش بیمه تامین اجتماعی باید در سامانه‌ای ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها تایید شود که متاسفانه این سامانه از 3 سال گذشته تاکنون بسته است.

وی اظهار داشت: رانندگان جدید وانت‌بارها و تاکسی‌تلفنی‌ها که متقاضی قرار گرفتن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند باید در سامانه‌ای ثبت‌نام کرده و مشخصات آن‌ها تایید شود که این سامانه از 3 سال گذشته تاکنون بسته بوده و ثبت‌نام راننده جدید را قبول نمی‌کند.

عبدلی خاطرنشان کرد: این مسدودی، سراسری بوده و ارتباطی به استان یا شهرستان زنجان ندارد.

رئیس اتحادیه صنف حمل‌ونقل درون‌شهری شهرستان زنجان با بیان اینکه رانندگانی که قبل از مدت مذکور از طریق هر یک از صنف‌های وانت‌بار و تاکسی‌تلفنی بیمه شده بودند، بیمه آن‌ها کماکان برقرار است، افزود: پوشش بیمه تامین اجتماعی این دسته از رانندگان فعلاً ادامه دارد و برقرار است اما متاسفانه سامانه، ثبت‌نام راننده جدید را قبول نمی‌کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر