logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۹۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تقاطع دانشگاه زنجان ایمن سازی می‌شود

تقاطع-دانشگاه-زنجان-ایمن-سازی-می‌شود
استاندار زنجان گفت: با توجه ضرورت حفظ سلامت دانشجویان، تقاطع دانشگاه زنجان ایمن سازی می‌شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ایمنی راه‌های استان زنجان با اشاره به کاهش آمار تصادفات فوتی در استان زنجان، اظهار داشت: با کنترل بیشتر می‌توان این آمار را کاهش داد.

وی برضرورت تثبت آمار تصادفات فوتی در استان تاکید کرد و گفت: همکاری پلیس راه با اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان برای شناسایی نقاط پرحادثه ضروری است.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی تقاطع دانشگاه زنجان، یادآور شد: سلامت دانشجویان در این زمینه مهم بوده و باید این تقاطع ایمن سازی شود.

استاندار زنجان برضرورت اختصاص اعتبار لازم برای ایمن سازی راه‌های استان زنجان تاکید کرد و گفت: شرکت آزاد راهی زنجان – تبریز باید در این زمینه پاسخگو باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در سه سال گذشته 70 نقطه حادثه‌خیز استان زنجان ایمن سازی شده است.

عبدالحسین علی اکبری بیان داشت: 105 نقطه حادثه خیز استان زنجان از سال 96 شناسایی شده است که از این تعداد 47 نقطه پرحادثه است.

وی با اشاره به نصب روشنایی، علائم و تابلوهای هشدار دهنده در معابر برون شهری استان، بیان داشت: نصب حفاط، تعریض و اصلاح هندسی راه‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایمن سازی نقاط حادثه خیز موجب کاهش آمار تصادفات شده و در این زمینه اقدامات لازم از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر