logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۹۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

رزمایش موشکی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت

رزمایش-موشکی-اقتدار-نظام-اسلامی-را-به-نمایش-گذاشت
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به رزمایش موشکی سپاه و همچنین رزمایش ارتش گفت: رزمایش موشکی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان اظهار داشت: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری اقتدار نظام اسلامی در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های نظامی است.

وی با بیان اینکه رزمایش اخیر نیروهای نظامی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت، ادامه داد: این رزمایش پیام‌های بسیاری برای دوستان و دشمنان نظام اسلامی داشت.

امام جمعه زنجان یادآور شد: رونمایی از دستاوردهای مهمی همچون ناو دریایی مکران صلابت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ بدخواهان نظام اسلامی کشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: نظام اسلامی در 42 سال گذشته در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بیشماری را کسب کرده است، در حالی که در دوران دفاع مقدس هیچ تجهیزاتی نداشتیم امروز به برکت خون شهدا و اقتدار علمی و نظامی در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب شده است.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای به دنبال ایجاد تفرقه بین قوای مسلح کشور بودند اما این رزمایش هم‌افزایی و  قدرت و وحدت نیروهای نظامی کشور را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به روز تکریم مادران شهدا، یادآور شد: مادران شهدا با تربیت فرزندان خود به دفاع از نظام اسلامی و انقلاب گام برداشتند که باید چنین مادرانی تجلیل شوند.

امام جمعه زنجان با تسلیت شهادت دو رزمنده و جانباز زنجانی شهید فرزین و اصحابی، بیان داشت: این دو شهید در راه دفاع از نظام اسلامی به درجه جانبازی نائل شده و بعد از تحمل سال‌ها مشقت و رنج به درجه رفیع شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوع بودن واردات واکسن کرونا از کشورهای آمریکا و انگلیس، بیان داشت: این دو کشور تحریم‌های سختی را علیه نظام اسلامی اعمال کرده و حتی اجازه واردات دارو به ایران را ندادند.

 آیت‌الله خاتمی بیان داشت: اعتباری به تعهدات چنین کشورهایی در قبال نظام اسلامی وجود ندارد و نباید به این کشورها اعتماد کرد.

وی با تقدیر از مردم زنجان در برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه، بیان داشت: مراسم‌ها با شرایط امروز و را رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان برگزار شد که جای تقدیر از مردم دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر