logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۹۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

120 خبرنگار زنجانی فرم طرح اقدام ملی مسکن را تکمیل کردند

120-خبرنگار-زنجانی-فرم-طرح-اقدام-ملی-مسکن-را-تکمیل-کردند
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به زمان در نظر گرفته شده برای تکمیل فرم طرح اقدام ملی مسکن برای خبرنگاران، 120 خبرنگار زنجانی این فرم را تکمیل کردند.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جلسه‌ای در خصوص اختصاص مسکن خبرنگاران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و ایشان هم پیگیر موضوع مسکن خبرنگاران هستند.

وی با بیان اینکه 120 خبرنگار زنجانی فرم اولیه را تکمیل کرده‌اند، افزود: فرم‌ها به تهران ارسال و پالایش‌های لازم انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با مشخص شدن تعداد واقعی متقاضیان بحث زمین مسکن خبرنگاران نیز پیگیری می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پاسخ به سئوالی در خصوص ثبت‌نامی‌های جدید مسکن ملی، اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن 3 هزار نفر بلاتکلیف بودند که باید این افراد تعیین تکلیف شده و سپس ثبت‌نام جدیدی اعلام شود.

شاهین‌فر با بیان اینکه برخی افراد در طرح اقدام ملی مسکن یا تشکیل پرونده نداده و یا مبالغ اعلام شده را واریز نکرده‌اند، افزود: این افراد به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 3 هزار بلاتکلیفی طرح اقدام ملی مسکن، 2 هزار نفر مربوط به زنجان است، یادآور شد: یک هزار نفر نیز در شهرستان‌های زیر 100 هزار نفر هنوز تکلیف خود را در طرح اقدام ملی مسکن را مشخص نکرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: با تعیین تکلیف ثبت‌نامی‌های دوره‌‌های گذشته، جمعیت آماری مشخص شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر