logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۹۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

حسنی، رئیس هیات والیبال استان زنجان شد

حسنی،-رئیس-هیات-والیبال-استان-زنجان-شد
مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان زنجان روز سه‌شنبه (30 دی‌ماه) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و روح‌اله حسنی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی چچکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، گفت: استان زنجان، شرایط لازم برای رشد و توسعه والیبال را دارد و از استعدادهای خوبی بهره‌مند است و امیدواریم با حمایت فدراسیون در این عرصه، قهرمانان خوبی به جامعه والیبال کشور تقدیم کنیم.

وی با بیان اینکه تنها حمایت فدراسیون و حضور ورزشکاران کافی نیست، اظهار داشت: بزرگان باید شرایط را فراهم کرده و اتحادی برای حضور ورزشکاران باید داشته باشیم.

خلیلی با بیان اینکه اتحاد، لازمه رشد والیبال خواهد بود تا بتوانیم از وجود همه افراد استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: رئیس جدید هیات والیبال استان از وجود همه عزیزان استفاده می‌کنند تا موجب رشد و توسعه والیبال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه استعدادیابی، بهترین عامل برای توسعه والیبال ما خواهد بود، گفت: هیات والیبال باید برای تمام استان، کار کند و فقط شهرستان زنجان را نبیند در حالی که در گذشته در سایر هیات‌های ورزشی نیز مشاهده شده که تمرکز فقط بر روی مرکز استان بوده است.

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات لیگ باید جزء وظایف هیات والیبال استان باشد، اظهار داشت: هیات باید در کنار اداره کل ورزش و جوانان به دنبال اسپانسر و جذب منابع مالی باشد زیرا یکی از راه‌های علاقه‌مندی استعدادها به ورزش، داشتن حداقل یک تیم دسته یکی است.

خلیلی با بیان اینکه ورزش در دوران شیوع کرونا بیشترین آسیب را در سطح جامعه دیده است، خاطرنشان کرد: در سطح همگانی که عوارض آن در آینده مشخص می‌شود، آسیب‌های متعددی خواهد بود در حالی که پیشگیری از بیماری با توسعه ورزش همگانی، تقویت نیروی انسانی و بالا بردن تاب‌آوری مردم در مقاومت با بیماری بوده اما متاسفانه صورت‌مساله را پاک می‌کنیم و به طرف اِعمال محدودیت‌ها می‌رویم در حالی که همیشه محدودیت، راهکار نیست و در این زمینه، رایزنی‌هایی با ستاد کرونای استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در قهرمانی نیز بیشترین آسیب را دیده‌ایم، گفت: قهرمانانی که سال‌ها تلاش و سختی تحمل کرده بودند در این ایام از عرصه دور شده و آسیب دیدند و هزینه‌های زیادی می‌طلبد تا دوباره به عرصه ملی برگردند.

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ابتدای این مجمع گفت: خوشبختانه ورزش زنجان از دیرباز، جزء استان‌های مطرح کشور هم در قهرمانی و هم در زیرساخت‌ها بوده است.

وی اظهار داشت: تمام رشته‌های ورزشی در زنجان، خانه تخصصی دارند و حتی بعضی از رشته‌های ورزشی 2 یا 3 سالن تخصصی دارند و زنجان، پایتخت 3 رشته ورزشی بدمینتون، سنگنوردی و ووشو است که در ووشو به چینِ ایران معروف است.

حمزه‌پور خاطرنشان کرد: در سایر رشته‌ها مانند تیر و کمان، قایق‌سواری، واترپلو، وزنه‌برداری و ورزش‌های جانباران و معلولان نیز اغلب ورزشکاران زنجانی عضو تیم‌های ملی و اعزامی به مسابقات پارالمپیک هستند و اکنون 20 ورزشکار زنجانی در اردوی آماده‌سازی برای مسابقات پارالمپیک هستند.

هادی شهبازی، سرپرست هیات والیبال استان زنجان نیز که از مردادماه امسال، سرپرستی هیات والیبال استان زنجان را بر عهده داشت، گفت: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی فعالیت‌های ورزشی شده بود و طی این مدت، والیبال استان کلاً تعطیل بود.

وی اظهار داشت: ستاد کرونای استان زنجان، سختگیرانه‌تر از سایر استان‌ها است و علی‌رغم فعالیت استان‌های دیگر، ورزش در استان زنجان تعطیل است.

شهبازی خاطرنشان کرد: طی این مدت فقط مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان زنجان را اماده کردیم.

به گزارش موج رسا؛ جلیل جزونقی، روح‌اله حسنی و محمدرضا معصومی‌تبارزنجانی، کاندیداهای ریاست هیات والیبال استان زنجان بودند که معصوی‌تبار به نفع روح‌اله حسنی کناره‌گیری کرد و در پایان رای‌گیری نیز روح‌اله حسنی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان زنجان انتخاب شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر