logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۹۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان خبرداد

تعلیق فعالیت سه دفتر خدمات زیارتی به دلیل شیوع کرونا در زنجان

تعلیق-فعالیت-سه-دفتر-خدمات-زیارتی-به-دلیل-شیوع-کرونا-در-زنجان
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، سه دفتر خدمات زیاتری در استان زنجان، فعالیت خود را تعلیق کردند.

ابراهیم احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اوایل سال جاری و با شیوع بیماری کرونا، امتیازاتی به منظور جلوگیری از خسارت، برای دفاتر زیارتی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه دفاتر زیارتی دارای مجوز مجاز شدند به مدت یک سال مجوز خود را تعلیق کرده و پس از فروکش کردن کرونا مجددا دفاتر خود را بازگشایی کنند، افزود: همچنین ساعت حضور کارکنان نیز در دوران کرونا تغییر کرد.

این مسئول بیان داشت: بر اساس این دستورالعمل، سه دفتر خدمات زیارتی در استان زنجان فعالیت‌های خود را تعلیق کرده‌اند تا پس از فروکش کردن بیماری کرونا دوباره به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه دفاتر خدمات زیارتی در پرداخت هزینه‌های اجاره بها و حقوق کارمندان به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شدند، ادامه داد: مکان دفاتر زیارتی که مطابق مصوبه هئیت وزیران باید 40 متر باشد نیز به دلیل شرایط کرونایی کاهش یافت تا دفاتر زیارتی بتوانند در این ایام به فعالیت خود ادامه دهند.

احدی یادآور شد: تجمیع دفاتر زیارتی از دیگر فعالیت‌هایی بود که طبق دستورالعمل ارسالی برای دفاتر زیارتی در استان زنجان انجام شد تا با کمترین مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: ارائه تسهیلات به دفاتر زیارتی برای تامین بخشی از هزینه‌ها، حقوق کارکنان، بیمه و اجاره بها از دیگر خدماتی بود که در دوران کرونا به این نوع دفاتر ارائه شد.

این مسئول بیان داشت: بازپرداخت این تسهیلات از سال 1400 خواهد بود که می‌تواند مشکلات دفاتر زیارتی را تسهیل بخشیده و تا زمان آغاز فعالیت این نوع دفاتر، منبع درآمدی برای آنها باشد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: امیدواریم با فروکش کردن بیماری کرونا، فعالیت دفاتر خدمات زیارتی از سر گرفته شده و با رونق سفر مشکلات این نوع دفاتر نیز حل شود چرا که در دوران بیماری کرونا بسیاری از این دفاتر دچار ضرر شدند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر