logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۹۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

9615 متقاضی طرح مسکن ملی در زنجان به بانک معرفی شدند

9615-متقاضی-طرح-مسکن-ملی-در-زنجان-به-بانک-معرفی-شدند-
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه 9 هزار و 615 متقاضی طرح مسکن ملی در زنجان به بانک معرفی شدند گفت: میزان واریزی اولیه متقاضیان طرح ملی مسکن در استان به 3 هزار و 673 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش موج رسا; سلمان داشاد امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه عمده طرح‌های تسهیلاتی به حوزه مسکن ارائه می‌شود اظهار کرد: بیشتر تسهیلاتی که بانک مسکن برای مردم ارائه می‌دهد به منظور رونق و تامین مسکن در اقشار مختلف است.

وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات ارائه شده در 10 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است تصریح کرد: در 10 ماه سال گذشته 2 هزار و 130 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد که امسال میزان تسهیلات پرداخت شده به 3 هزار و 825 میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان عنوان کرد: تسهیلات بانک مسکن در حوزه‌های مختلف مانند بافت فرسوده، کمیته امداد، اشتغالزایی، وام‌های ازدواج و حتی تسهیلات حواث غیرمترقبه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ارائه تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن استان زنجان جزو استانهای پیشرو است ابراز کرد: اقدامات بسیار خوبی در ارائه تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است.

داشاد با بیان اینکه 9 هزار و 615 نفر دور اول آورده خود را به بانک مسکن واریز کردند ابراز کرد: میزان واریزی این افراد در استان به 3 هزار و 673 میلیارد ریال رسیده است.

وی با بیان اینکه از این میزان آورده متقاضیان طرح ملی مسکن 840 میلیارد ریال به پروژه‌ها تخصیص یافته است عنوان کرد: تا به امروز یک هزار و 182 متقاضی مسکن ملی از طرف اداره راه و شهرسازی به بانک معرفی و نسبت به انعقاد عقد قرارداد آنها نیز اقدام شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با تاکید براینکه امیدواریم این اقدام بتواند سهم قابل توجهی در تعادل‌بخشی حوزه مسکن کمک کند ابراز کرد: بانک مسکن آمادگی کاملی در پرداخت تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بافت فرسوده مسکن نیز در استان زنجان اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود عنوان کرد: در این راستا 40 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 9 درصد به متقاضیان جهت کمک خرید مسکن پرداخت می‌شود و لازم به ذکر است که خرید مسکن در بافت‌های فرسوده مشمول مساعدت‌های ویژه است.

داشاد با اشاره به ارائه تسهیلات 40 میلیون تومانی کمک خرید مسکن گفت: 20 میلیون تومان آن بدون سپرده بوده و 20 میلیون تومان هم از طریق محل اوراق به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح 82 توسط بانک مسکن همزمان با سراسر کشور در استان زنجان عنوان کرد: تسهیلات ارائه شده در قالب این طرح به صورت بدون سپرده تا سقف 100 میلیون تومان است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان عنوان کرد: متقاضیان فرصت دارند از این طرح تا 22 اسفند ماه استفاده کنند که 50 درصد آن از طریق محل اوراق بوده و 50 درصد نیز از محل تسهیلات بدون سپرده است.

داشاد با اشاره به اجرای طرح مهر اندیش گفت: تعدادی از مشتریان به علت شیوع کرونا در پرداخت اقساط خود با مشکل مواجه شدند که می توانند می توانند از طرح مهر اندیش جهت پرداخت معوقات خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در جهت ایجاد شرایط و مشوق‌های لازم برای مشتریان دارای اقساط غیرجاری به ویژه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اقشار جامعه، هیئت مدیره بانک، طرح مهراندیش شامل بخشودگی ۶ درصد خالص جرائم تسهیلات صرفا به نسبت واریز نقدی را از تاریخ ۲۰/۹/۹۹ لغایت ۲۰/۱۲/۹۹ به مرحله اجرا گذاشتند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر