logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۹۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

رضایت وزارت بهداشت از اجرای مطلوب طرح شهید سلیمانی در زنجان

رضایت-وزارت-بهداشت-از-اجرای-مطلوب-طرح-شهید-سلیمانی-در-زنجان
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بازدید معاون کل وزارت بهداشت از اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: با توجه به اجرای مطلوب این طرح در زنجان، رضایت ایشان جلب شد.

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جلسه تخصصی دکتر حریرچی با سپاه استان در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی در زنجان برگزار شد و ایشان از سپاه و بسیج در اجرای مطلوب این طرح تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه بانوان بسیجی به یک هزار و 600 سالمند بالای 60 سال خدمات رسانی می‌کنند، افزود: روزانه 2 هزار و 500 تا 3 هزار نفر در این طرح با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیجیان در سه بخش مراقبت و رهگیری، حمایت و نظارت در طرح شهید سلیمانی به دانشگاه علوم پزشکی کمک می‌کنند که نتیجه آن کاهش شدید بیماران بستری و فوتی‌های کرونایی در استان زنجان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور بوده و برای کنترل اپیدمی کرونا به عنوان طرحی جامع در استان در حال اجرا است.

بابایی خاطرنشان کرد: استان زنجان در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی پیشگام بوده و که امیدواریم ادامه اجرای این طرح منجر به قطه زنجیره کرونا و بهبود شرایط شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر