logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۹۰۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبرداد

جمع‌آوری بانک اطلاعات ماشین‌آلات معادن زنجان در بحران

جمع‌آوری-بانک-اطلاعات-ماشین‌آلات-معادن-زنجان-در-بحران
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بانک اطلاعات ماشین‌آلات معادن استان زنجان از جمله بولدرز، لودر و گلیدر جمع‌آوری شده است تا در صورت نیاز در حوادث غیرمترقبه مورد استفاده قرار گیرد.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی در هنگام بحران مورد استفاده قرار می‌گیرند که در صورت افزایش مشکلات و بارش‌های طولانی از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که امکانات استان توان پاسخگوی به بحران را نداشته باشد، از مرکز هم درخواست کمک می‌شود، افزود: تا کنون نیازی به استفاده از ظرفیت مرکز نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل بحران هماهنگ کننده بین دستگاه‌های اجرایی بوده و در جلسه گذشته مدیریت بحران استان نیز برخی مسئولان خواستار اختصاص منابع بیشتر برای به روزسانی ماشین‌آلات خود بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ادامه داد: خوشبختانه در سطح استان دستگاه‌های اجرایی و امکانات آنها برای طرح‌های زمستانی پای کار بوده و با شهرداری‌ها هم هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

کرامتی از برگزاری مانورهای مختلف برای سنجش و ارزیابی پتانسیل و توان شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی خبرداد و گفت: بانک اطلاعات ماشین‌آلات معادن استان زنجان از جمله بولدرز، لودر و گلیدر جمع‌آوری شده است تا در صورت نیاز در حوادث غیرمترقبه مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیرکل استان پای کار بوده شهرداران هماهنگی لازم را با مجموعه مدیریت بحران استان زنجان دارند، خاطرنشان کرد: اورژانس استان یک بالگرد در اختیار دارد و از ظرفیت بالگرد جمعیت هلال احمر نیز در نیمی از ماه استفاده می‌شود.

این مسئول توان عملیاتی و اجرایی دستگاه‌های اجرایی استان را در مدیریت بحران مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی و هم‌افزایی خوبی در این زمینه در استان وجود دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر