logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۹۰۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

برودت هوا روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان_قزوین را کند کرده است

برودت-هوا-روند-اجرای-پروژه-دو-خطه-کردن-راه-آهن-زنجان-قزوین-را-کند-کرده-است
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور گفت: روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان_قزوین به دلیل برودت هوا کند شده است.

به گزارش موج رسا; علی خدایی امروز در جلسه دو خطه کردن راه آهن زنجان_ قزوین با بیان اینکه قرار بود این پروژه در مدت دو سال به بهره برداری برسد اما مشکلاتی پیش آمد و موجب تاخیر در اجرای این پروژه شد اظهار کرد: این پروژه با رکود کامل مواجه بود که با پیگیری‌های که در استان انجام شد موجب خارج شدن این پروژه از حالت رکود شد.

وی با بیان اینکه همه پیمانکاران پروژه پای کار آمدند افزود: براساس قولی که داده شده قرار است این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد اما برودت هوا کمی روند اجرای پروژه را از لحاظ زمانبندی به تاخیر انداخته است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با تاکید براینکه در تلاش هستیم که پروژه را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم گفت: تحقق پروژه به همت پیمانکاران هم بستگی دارد و باید پیمانکاران گروه‌های کاری را تقویت کنند تا شاهد پیشرفت روز افزون در اجرای پروژه باشیم.

وی با تاکید براینکه همراه پیمانکاران پروژه هستیم و امیدواریم در زمان تعیین شده بتوانیم پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم عنوان کرد: با حمایت استاندار زنجان شاهد افزایش سرعت اجرای پروژه خواهیم بود و در قطعه چهارم پروژه دو  گلوگاه مهم قرار است اجرا شود که پیگیری لازم جهت اجرای آن‌ها انجام می شود.

خدایی خاطر نشان کرد: بیشتر تجهیزات مورد نیاز پروژه توسط پیمانکاران خریداری شده و بخشی از تجهیزات نیز در حال تامین است.

وی عنوان کرد: تجهیزات خریداری شده به محل‌های اجرای پروژه‌ها حمل شده و پیمانکاران اقدامات لازم جهت تامین مابقی تجهیزات را  انجام دادند.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور اظهار کرد: مردم استان زنجان سالهاست که در انتظار تحقق این پروژه هستند و امیدواریم که امسال بتوانیم این پروژه را جهت بهره‌مندی مردم استان به مرحله بهره‌برداری برسانیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر