logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۹۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

ارائه طرح جاماندگان سهام عدالت تا 10 روز آینده به صحن علنی مجلس

ارائه-طرح-جاماندگان-سهام-عدالت-تا-10-روز-آینده-به-صحن-علنی-مجلس
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تا 10 روز آینده، طرح جاماندگان سهام عدالت در صحن علنی مجلس برای تصویب ارائه می‌شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در جلسات کمیسیون تلفیق نحوه ارائه سهام عدالت به جاماندگان بررسی و نتایج آن به دولت تکلیف شد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق دولت مکلف به ارائه سهام عدالت به جاماندگان است، تصریح کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده، 7 میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با تصویب موضوع سهام عدالت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دولت باید آیین‌نامه مربوط به این موضوع را بنویسد.

طاهری خاطرنشان کرد: بر اساس جلسات برگزار شده در خصوص بودجه دولت در بودجه سال آینده باید این موضوع را لحاظ کرده و زمینه ثبت‌نام جاماندگان فراهم شود.

وی بیان کرد: پس از ارائه طرح ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی این طرح باید به تصویب شورای نگهبان نیز رسیده و به عنوان آیین‌نامه اجرایی از سوی دولت اعلام شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی بودجه سال 1400 تا 10 روزه آینده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بخش‌های زیادی از بودجه باقی مانده است که در این کمیسیون در حال بررسی است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر