logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۹۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان:

تجمع مردم در دفاتر پیشخوان دولت در زنجان نگران کننده است/ تذکر جدی دانشگاه علوم پزشکی به دفاتر پیشخوان

تجمع-مردم-در-دفاتر-پیشخوان-دولت-در-زنجان-نگران-کننده-است-تذکر-جدی-دانشگاه-علوم-پزشکی-به-دفاتر-پیشخوان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: تجمع مردم در دفاتر پیشخوان دولت در زنجان نگران کننده است و باید از چنین تجمعاتی که موجب انتشار ویروس کرونا می‌شود، جلوگیری شود.

پرویز قزلباش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با مسئولان استان در خصوص تجمع مردم در دفاتر پیشخوان دولت به بهانه سهام عدالت صحبت شده است و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تجمعات نگرانی‌های را از نظر انتشار ویروس کرونا به وجود آورد، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چنین تجمعاتی امکانپذیر نبوده و موجب ایجاد مشکلاتی برای استان می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نداشته است، افزود: عادی انگاری کرونا موجب وارد شدن به پیک خطرناک انتشار این ویروس می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآور شد: با این شرایط به نظر می‌رسد رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم کمتر شده است که این امور موجب نگرانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی است.

قزلباش یادآور شد: به دفاتر پیشخوان دولت در خصوص تجمعات غیرمنطقی تذکرات لازم داده شده و پیگیری انجام می‌‌شود.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت استان زنجان از نظر انتشار ویروس کرونا بر اساس آخرین ابلاغیه زرد است اما شهرستان ابهر نارنجی است که هنوز ابلاغیه جدیدی در این زمینه ارائه نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر