logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۹۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

رویکرد برنامه‌های ایام فاطمیه هر خانه یک بیت‌الزهرا است

رویکرد-برنامه‌های-ایام-فاطمیه-هر-خانه-یک-بیت‌الزهرا-است
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: رویکرد برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری در فضای مجازی است و باید در ایام شهادت این بانوی بزرگ اسلام رویکرد ما هر خانه یک بیت‌الزهرا باشد.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان، اظهار داشت: به منظور کنترل بیماری کرونا، طرح‌های هوشمند اعمال محدودیت‌ها، شهید قاسم سلیمانی و خدمت رسانی به سالمندان در استان زنجان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تغییر وضعیت به سرعت با افزایش تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها امکانپذیر است، افزود: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا برگزاری تجمعات در وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد امکانپذیر نیست و باید برنامه بزرگداشت‌ها در فضای مجازی برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری در فضای مجازی است و باید در ایام شهادت این بانوی بزرگ اسلام رویکرد ما هر خانه یک بیت‌الزهرا بوده و ه‍ئیت‌های مذهبی برنامه‌های خود را در فضای مجازی برگزار کنند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های مسئول بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام دهه فجر و ایام شهادت حضرت زهرا (س) نظارت می‌کنند، افزود: جلسات شورای اطلاع رسانی نیز به صورت وبینار برگزار می‌شود.

مرادی با بیان اینکه سخنگوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در استان زنجان معاون سیاسی - امنیتی و دانشگاه علوم پزشکی بوده و این دو، مرجع پاسخگویی به مسائل و آمار کرونا هستند، افزود: رسانه‌ها به عنوان یار صدیق ستاد پیشگیری از کرونای استان زنجان باید از این دو منبع اطلاعات خود را کسب کنند.

وی یادآور شد: برای ادامه وضعیت موجود و کاهش آمار بیماران و مرگ و میر و عدم وارد شدن به پیک چهارم همه‌گیری کرونا باید همگان دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از عادی انگاری شرایط  دوری کنند.

این مسئول با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به رعایت مصرف انرژی هستند و انتظار داریم رسانه‌ها در زمینه اقناع سازی و اطلاع رسانی همچون گذشته یاریگر دستگاه‌های اجرایی باشند، افزود: مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مصرف کمتر انرژی از سوی اصحاب رسانه به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان برضرورت توزیع عادلانه آگهی‌ها در استان زنجان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و گفت: رسانه‌های بومی استان باید مورد توجه باشند.

"محمدربیع احمدخانی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در ادامه این جلسه، اظهارداشت: اولین نمایشگاه مجازی کتاب از اول تا ششم اسفندماه امسال در کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: همه ناشران دارای مجوز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و هزینه ارسال نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی با هر کارت شتابی که دارای رمز دوم است نسبت به خرید کتاب اقدام کنند، ادامه داد:  بسته به شرایط امکان استفاده از بن کتاب برای خریداران امکانپذیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان در استفاده از نمایشگاه مجازی کتاب از 50 درصد ترافیک اینترنت رایگان بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: یارانه اهل قلم نیز از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومن واریز می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر