logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۹۰۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر خواهران قرارگاه شهید طارمی بسیج دانشجویی استان زنجان:

اتفاقات اخیر نویدبخش جهان پساآمریکایی است

اتفاقات-اخیر-نویدبخش-جهان-پساآمریکایی-است
دبیر خواهران قرارگاه شهید طارمی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور آمریکا گفت: اتفاقات اخیر، نویدبخش جهان پساآمریکایی است.

نرگس کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مساله اصلی این است که نظام دموکراتیک آمریکایی‌ها در گرداب نابودی است.

وی تصریح کرد: فرض کنیم اگر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خاطر ادعاهای طرف بازنده، عوض شود، کمتر کسی انتخابات آینده این کشور را به رسمیت خواهد شناخت و برعکس با راه یافتن بایدن به کاخ سفید، این ترامپ و طرفدارانش هستند که آمریکا را به نابودی می‌کشانند.

کریمی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در 19 دی‌ماه خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر انقلاب، آمریکایی‌ها در سال ۹۹ به همان بلایی گرفتار شدند که در سال ۸۸ برای ایران، طراحی کرده بودند.

وی افزود: به قول شهید ابومهدی المهندس، آمریکا به دست این احمق (ترامپ) نابود خواهد شد.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شبکه اجتماعی توییتر که به عنوان بلندگوی ترامپ شناخته می‌شود، توییت‌های اخیر ترامپ را ترویج خشونت و افراطی‌گری تلقی کرده و اقدام به حذف این توییت‌ها می‌کند.

وی اظهار داشت: سوال اصلی این است که توییتر کجا بود زمانی که ترامپ از طریق همین پیام‌رسان، ایران را به زدن ۵۲ نقطه حیاتی تهدید می‌کرد؟

کریمی خاطرنشان کرد: آیا تعریف از خشونت، چیزی دیگری است و یا خون آمریکایی‌ها از ملت‌های مظلوم خاورمیانه، رنگین‌تر است؟

دبیر خواهران قرارگاه شهید طارمی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور آمریکا گفت: اتفاقات اخیر، نویدبخش جهان پساآمریکایی است.

وی افزود:  ‏آن زمانی که ترامپ، دستور حذف توییت‌های سردار عزیزمان شهید قاسم سلیمانی را می‌داد، فکرش را هم نمی‌کرد که روزی خواهد رسید که توییت‌های خودش هم نه تنها حذف بلکه account (اَکانت) توییتری‌اش با میلیون‌ها Follower (دنبال‌کننده) مسدود خواهد شد.

وی گفت: ما مردم ایران اسلامی و تمام ملت‌های مظلوم و ستمدیده محور مقاومت از رفتن ترامپ، خوشحال هستیم و نه از آمدن بایدن چرا که سیاست‌های آن‌ها در قبال ایران، دموکرات و جمهوری‌خواه نمی‌شناسد.

کریمی با بیان اینکه اهداف روسای جمهوری آمریکا در قبال ایران و محور مقاومت، یکسان است، اظهار داشت: به حول و قوه الهی و با یاری امام عصر(ارواحنافداه) تمام آرزوها و نقشه‌های‌شان را با خود به گور خواهند برد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: بایدن، همان کسی است که نه تنها ترور سردار اسلام و همراهانش را محکوم نکرد بلکه از این عمل وقیحانه ترامپ، حمایت کرد و مدعی اجرای عدالت بود.

وی گفت: بنابراین ما فرزندان سردار شهید قاسم سلیمانی نه تنها هیچ تفاوتی بین ترامپ و بایدن قائل نیستیم بلکه خون‌خواه او از تمام آمران و حامیان این جنایت هستیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر