logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۹۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

برنامه‌های دهه فجر زنجان مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های-دهه-فجر-زنجان-مجازی-برگزار-می‌شود
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت:با توجه به شرایط امروز انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ترجیحا در فضای مجازی برگزار و از برگزاری تجمعات دوری شود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهارداشت: دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، فرصت مغتنمی برای تبیین عالمانه ارزش‌ها، آرمان‌ها، اهداف و رویکردهای انقلاب اسلامی و ارائه ثمرات و برکات آن به دنیا، جامعه و نسل امروز است.

وی برضرورت تدوین برنامه‌های جامع فنآورانه و هنرمندانه برای برگزاری مطلوب دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید بر اساس اقتضای نیاز جامعه و مقابله با هجوم دشمنان و معاندین نظام اسلامی بوده و موجب امید آفرینی، وحدت و تقویت روحیه نشاط در جامعه باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه نهضت امام خمینی(ره) یک نهضتی دینی، فرهنگی و توسعه خواه بود، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ارائه خدمات، برکات و اقدامات دولت و نظام اسلامی است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان یادآورشد: خدمات نظام اسلامی باید به شکل شایسته‌ای به مردم گفته شود تا موجب ایجاد اعتماد و نشاط در جامعه  شود که باید روسای کمیته‌های دهه فجر از فرصت این دهه استفاده کنند.

مرادی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بسترسازی مشارکت مردمی است،گفت: مردم باید در تهیه و اجرای برنامه‌ها حضور داشته و از فرصت دهه فجر برای تسهیل‌گری در ارائه خدمات به مردم استفاده شود.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط امروز انتشار ویروس کرونا، برنامه‌ها ترجیحا در فضای مجازی برگزار و از برگزاری تجمعات دوری شود.

این مسئول ادامه داد: ضروری است آموزش و پرورش از فرصت بستر شاد و فضای مجازی حداکثر استفاده را کرده و نشاط و شادابی را به نسل جوان هدیه بدهیم.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روسای کمیته‌ها باید نسبت به فضا سازی شهر اقدام کرده  و نشاط و شادابی را به مردم هدیه کنند.

معاون امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره استانی تجلیل از  ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و ایثارگر ، اظهارداشت: ۲۲ مدرسه استان زنحان به نام ۲۲ دانش‌آموز دختر نامگذاری می‌شود.

علیمحمدی با بیان اینکه تمبر یادبود ۴۱ شهیده و شناسنامه نمادین ۱۶ شهیده زن استان در دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود، افزود: یادمان اولین راهپیمایی بانوان استان زنحان نیز در دهه فجر رونمایی می‌شود.

وی از نامگذاری سه مهدکودک استان زنجان به نام سه کودک خردسال شهیده خبرداد و بیان داشت: بانک اطلاعاتی بانوان شهیده زنجان جمع‌آوری می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر