logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور مسئولان؛

کانون بسیج رسانه شهرستان ابهر افتتاح شد

کانون-بسیج-رسانه-شهرستان-ابهر-افتتاح-شد
با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ابهر، کانون بسیج رسانه ابهر افتتاح شد.

به گزارش موج رسا;  پیش از ظهر امروز و همزمان با روز بسیج رسانه و سالروز شهادت غلامرضا رهبر کانون بسیج رسانه شهید محمود صارمی افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اصحاب رسانه منطقه برگزار شد، حجت الله عسگری، رییس شورای شهر ابهر گفت: بسیج مدرسه عشق است و انسان با بسیج جاودانه می شود.

وی با اشاره به رشادت های بسیجیان در شرایط حساس کشور افزود: بسیج در کنار جنگ تحمیلی در بحران های بزرگی مانند سیل و زلزله و حتی کرونا پای کار بوده است.

عسگری، شهید سلیمانی را نمونه بارز یک بسیجی واقعی قلمداد کرد و اظهار داشت: شهید سلیمانی عاشق ولایت و کشورش بود و به همین خاطر جاودانه شد.

رییس شورای شهر ابهر افتتاح کانون بسیج رسانه ابهر را نقطه عطفی در حوزه فرهنگ و رسانه منطقه عنوان کرد و گفت: شورا و شهرداری به اهمیت رسانه واقف است و در کنار شما خواهد بود. 

در ادامه محمد نجفی بخشدار بخش مرکزی ابهر نیز افزود: هدف انسان از زیستن، رشد و کمک به همدیگر برای ساختن جامعه ای سالم و پویاست.

نجفی، نقش رسانه ها در ساختن جامعه سالم را مهم دانست و افزود: کانون بسیج رسانه ابهر می تواند با استفاده از ظرفیت رسانه ها به این موضوع کمک کند.

نجفی افتتاح کانون بسیج رسانه ابهر را امری مهم دانست و گفت: امیدوارم این کانون در حوزه های مختلف تاثیرگذار باشد. 

مرتضی صارمی مسئول کانون بسیج رسانه ابهر نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این کانون در ابهر و قدردانی از تلاش های رضا جمالی رییس بسیج رسانه استان زنجان، گفت: حوزه رسانه بسیار گسترده است و زندگی امروز تاثیرات فراوانی از رسانه می گیرد.

صارمی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها بخصوص فضای مجازی در مسایل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: بسیج رسانه برای تک تک این حوزه ها برنامه دارد.

مرتضی صارمی در ادامه با بیان اینکه ما در سالهای گذشته رویشی در رسانه منطقه نداشته ایم، گفت: بسیج رسانه ابهر با سه هدف، تقویت و استفاده از ظرفیت فعلی فعالان و پیشکسوتان عرصه رسانه، آموزش سواد رسانه ای برای خانوارها و تعلیم و تربیت نسل جدید فعالان رسانه به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر