logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۸۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات تکواندو استان زنجان:

ستاد کرونای استان زنجان علی‌رغم زرد شدن وضعیت، مجوز بازگشایی باشگاه‌ها را نمی‌دهد

ستاد-کرونای-استان-زنجان-علی‌رغم-زرد-شدن-وضعیت،-مجوز-بازگشایی-باشگاه‌ها-را-نمی‌دهد
رئیس هیات تکواندو استان زنجان با اشاره به وضعیت زرد استان زنجان به لحاظ ویروس کرونا گفت: متاسفانه علی‌رغم زرد شدن وضعیت، ستاد کرونای استان زنجان مجوز بازگشایی باشگاه‌های ورزشی را صادر نمی‌کند.

علی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: علی‌رغم اینکه استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، متاسفانه تاکنون هیچ مجوزی برای بازگشایی باشگاه‌ها و تمرین ورزشکاران صادر نشده است.

وی در خصوص موضع اداره کل ورزش و جوانان استان در این رابطه خاطرنشان کرد: اداره کل می‌گوید که ستاد کرونای استان، فعلاً مجوز بازگشایی باشگاه‌های ورزشی را نمی‌دهد.

سپهری با بیان اینکه با نشستن و منتظر ماندن، مجوزی صادر نمی‌شود، تصریح کرد: متولیان ورزش استان باید پیگیری و رایزنی جدی نسبت به بازگشایی باشگاه‌ها داشته و از حقوق ورزشکاران و باشگاهداران دفاع کنند.

رئیس هیات تکواندو استان زنجان با اشاره به تعطیلی و جمع‌آوری باشگاه‌های این رشته ورزشی گفت: یکی از باشگاه‌ها به دلیل خسارت‌های مادی و جسمی فراوان اقدام به جمع‌آوری و تعطیلی کلی باشگاه کرد و یک باشگاه دیگر نیز قصد جمع‌آوری داشت که میانجیگری کردیم تا فعلا تعطیل نکند.

وی افزود: این در حالی است که مربیان این 2 باشگاه از مربیان ورزشکاران ملی‌پوش استان هستند.

سپهری در خصوص خسارت‌های دیگر تعطیلی باشگاه‌ها اظهار داشت: هر سال در لیگ برتر پومسه، صاحب کاپ قهرمانی می‌شدیم اما متاسفانه امسال نتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم و مسابقات قهرمانی کشور را نیز به صورت دست و پا شکسته، شرکت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ برتر نیز هم به دلیل بضاعت مالی و هم بضاعت انسانی نتوانستیم تیمی اعزام کنیم و فقط 2 ورزشکار استان زنجان با تیم‌های دیگر در لیگ برتر شرکت کرده‌اند.

رئیس هیات تکواندو استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران سایر استان‌ها تمرین می‌کنند، گفت: متاسفانه توازن در بین ورزشکاران وجود ندارد زیرا در سایر استان‌ها فعالیت و تمرین می‌کنند امام ورزشکاران زنجانی بدون تمرین هستند و در نتیجه در مسابقات در برابر حریفان خود کم می‌آورند.

وی با بیان اینکه وقتی ورزشکار تمرین نکند، نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند، اظهار داشت: اگر وضعیت جّوی، مطلوب بود می‌شد با تمرین در فضای باز، آمادگی بدنی را تا حدودی نگه داشت اما به دلیل سردی هوای زنجان، تمرین در فضای باز نیز امکان ندارد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر