logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۸۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافربری زنجانی در زمینه عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی

رسیدگی-به-تخلفات-شرکت‌های-مسافربری-زنجانی-در-زمینه-عدم-اجرای-پروتکل‌های-بهداشتی
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تا کنون در جلسات متعددی به تخلفات رانندگان زنجانی در زمینه عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی، رسیدگی شده است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: دستورالعمل ممنوعیت سفر بدون ارائه تست کرونا در استان زنجان اجرایی و تا کنون نتایج مطلوبی برای حفظ جان مسافران داشته است.

وی با بیان اینکه حفظ جان مردم مهم بوده و اجازه نمی‌دهیم پروتکل‌های اعلام شده رعایت نشود، ادامه داد: نحوه اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان مسافری استان زنجان کنترل می‌شود.

این مسئول بیان داشت: بازرسان در این زمینه به شدت وارد عمل شده و برخورد قاطع با تضییع‌کنندگان حقوق شهروندی در استان می‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه استفاده از ماسک را برای رانندگان و مسافران اجباری عنوان کرد و گفت: رعایت تعداد مسافران بر اساس پروتکل‌ها نیز بازرسی می‌شود.

مدقالچی بیان داشت: کمیسیون‌های ماده 11 و 12 برای شکایات مردمی از ناوگان مسافری پیش‌بینی شده و در این کمیسیون به شکایات مسافران رسیدگی و با متخلفان برخورد شدیدی می‌شود.

وی یادآور شد: نامه‌ای به مرکز برای اجباری کردن استفاده از دوربین در داخل اتوبوس ارسال شده است که با اجباری شدن استفاده از دوربین رعایت پروتکل‌ها و تعداد مسافران بیشتر ملاحظه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه افرادی که تست آنها مثبت اعلام می‌شود اجازه سفر ندارند، ادامه داد: شرکت‌های مسافری نیز اجازه فروش بلیط به این افراد را ندارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر