logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۸۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان خبرداد

ارائه تسهیلات 12 درصدی به دارندگان دفاتر زیارتی زنجان

ارائه-تسهیلات-12-درصدی-به-دارندگان-دفاتر-زیارتی-زنجان
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، تسهیلات 12 درصدی به دارندگان دفاتر زیارتی ارائه می‌شود.

 ابراهیم احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: مرحله اول ارائه تسهیلات به دفاتر زیارتی از طریق وزارت تعاون انجام شد در مرحله دوم ارائه این تسهیلات آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم همه کارگزاران زیارتی استان از این تسهیلات بهره‌مند شوند، افزود: تسهیلات 12 درصدی برای شرکت‌های خدماتی و زیارتی و برخی کارگزاران مانند مدیران راهنما و کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دارندگان مجوز دفاتر زیارتی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان مبلغ تسهیلات را 120 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: هر متقاضی می‌تواند تسهیلات درخواستی خود را ثبت‌نام کند.

احدی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، ادامه داد: این تسهیلات به 23 دفتر زیارتی دارای مجوز استان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به تعطیلی دفاتر زیارتی استان زنجان به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: این تسهیلات در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا ارائه می‌شود که دفاتر خدمات زیای جزو این مشاغل محسوب می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر دفاتر خدمات زیارتی استان زنجان به دلیل تعطیلی سفرهای عتبات عالیات و حج و سفرهای زیارتی در تعطیلی به سر می‌برند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر