logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ماهنشان:

سند ۲۰۳۰ کاپیتولاسیون جنایت بار فرهنگی است/یکی از مهمترین اهداف ظهور و امامت حضرت حجت (عج) تحقق عدالت است

سند-۲۰۳۰-کاپیتولاسیون-جنایت-بار-فرهنگی-است-یکی-از-مهمترین-اهداف-ظهور-و-امامت-حضرت-حجت-(عج)-تحقق-عدالت-است-

امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ فرمول سکولاریزه کردن آموزش و پرورش کشور است، گفت: سند ۲۰۳۰ کاپیتولاسیون جنایت بار فرهنگی است.

به گزارش موج رسا; به نقل از شمیم ماهنشان،« حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به قرارداد سند۲۰۳۰ یونسکو اظهار داشت:  امضای کاپیتولاسیون امضای بردگی ایران اسلامی بود،  اصولاً هر سند و برنامه‌ای که برتری غربی‌ها اعم از آمریکا و غیر آن را قبول کند، با دستورات دینی مطابقت ندارد.

وی با بیان اینکه « لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً»افزود: سند۲۰۳۰ یونسکو در سال ۲۰۱۵ میلادى با عنوان پوشش سواد و افزایش کیفیت آموزش، با ۱۷ هدف اصلى و ۱۶۹ هدف ویژه در سازمان ملل به تصویب رسید و کشورهاى عضو ملزم به رعایت آن شدند.

خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه  در مصوبه هیأت وزیران در تاریخ ۲۵ شهریور سال ۹۵ آمده است: به‌منظور هماهنگى و ارائه راهکار تحقق اهداف و تعهدات آموزش ۲۰۳۰ همسو با اهداف و تعهدات برنامه اهداف توسعه پایدار، کارگروه ملى آموزش ۲۰۳۰ با مسؤولیت وزارت آموزش‌وپرورش بدون گسترش تشکیلات سازمانى و با استفاده از امکانات و ظرفیت‌هاى موجود در آن وزارتخانه با حضور نمایندگان دستگاه‌هاى زیر تشکیل مى‌شود، گفت: در این سند هر نوع تربیت دینى، الهى، خلاف حقوق بشر است، ولى آموزش جنسى تحت عنوان بهداشت براى کودکان را جزو حقوق کودکى مى‌دانند که حتى به بلوغ جنسى نرسیده است.

*سند ۲۰۳۰ مصداق نفوذ بی سرو صدا و غالب کردن سبک زندگی ویرانگر غربی هاست

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه   بنده در زمان تصویب اعتراض کردم و هشدار دادم، اظهار داشت:   سند ۲۰۳۰ تصمیم و حکم آ‌ن‌ها تقدم بر اسناد بالادستی ما دارد‎؛ و این مصداق نفوذ بی‌سر و صدای آن‌هاست. این سند در صدد غالب کردن سبک زندگی ویرانگر، جنایت‌بار و حیوانی غربی در کشورهای دیگر به ویژه جوامع اسلامی هستند.

وی افزود:  اگر چه ما با کمال تأسف در برخی حوزه‌ها به فرهنگ منحط و غیر انسانی غرب گرفتار شده‌ایم، اما واقعا این سند نسخه رسمی تجویزی غرب برای خواندن فاتحه دین و انقلاب اسلامی بوده و یک فاجعه است. یعنی ما موظف هستیم تا سال ۲۰۳۰ آن چیزی باشیم که این سند غربی تجویز کرده است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  رکن اساسی و چشم‌انداز اصلی این سند، غربی شدن و بی دینی تا سال ۲۰۳۰ است،  با قبول این سند باید همجنس‌بازان و ادامه دهندگان راه لوط کلاس‌های آموزش فحشا داشته باشند، ما باید به دانش‌آموزان ابتدایی روش‌های جنسی را آموزش دهیم، اما آموزش‌های دینی مخالف حقوق بشر است،  تا سال ۲۰۳۰ یک مرد مسلمان غیور نباید نسبت به ناموس خود غیرت داشته باشد، این در حالی است که رسول خدا (ص) فرمود: ان الله غیور و یحب الغیور و من اجله حرم الفواحش

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: طبق قراردادهای این سند ما نباید آموزش‌های دینی داشته باشیم،  ما برای تأمین مقاصد غربی‌ها یعنی هر چه پیرتر کردن جمعیت ایران، سیاست کاهش جمعیت را ادامه دهیم.

*عدم توجه و حساسیت های مسئولان به سند ۲۰۳۰

وی با بیان اینکه  امضای این سند نشان می‌دهد که مسئولان ذیربط حساسیت‌ها و توجه لازم را ندارند، افزود: چرا باید شورایی که چندین نفر انسان مسلمان در آن عضو هستند، این جنایت را متوجه نشود تا این که رهبری وارد شود؟؟

خطیب جمعه ماهنشان گفت: برخی فکر می‌کنند سبک زندگی غربی یعنی خریدن گوشی همراه، کامپیوتر، ماشین‌سواری، استفاده از مایکروفر، یخچال و ….  این در حالی است که هر سبک زندگی اجتماعی پشتوانه معرفتی، فرهنگی و اعتقادی دارد.

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه مهمترین عنصر یک فرهنگ، اعتقادات و ذخیره‌های دانشی است، اظهارداشت:  پیروی از سبک زندگی غربی ملازم با افکار غربی است، به نظر می‌رسد غرب با آزمایش همه ابزارهای نفوذ و از بین بردن انقلاب در اقدامی زیرکانه در صدد است، زیربنای افکار مبتنی بر دین و انقلاب را از جامعه اسلامی ریشه کن کند.

وی افزود:  به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک روزی در صدد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بودند،  بعد دیدند نمی‌شود، گفتند تغییر رفتار صورت گیرد، تغییر رفتار هم همان از بین بردن نظام و انقلاب به دست خود بودند،  موفق نشدند؛ حال آمده‌اند با این نقشه نفوذی ساکت، می‌خواهند در طولانی مدت نیروهایی تربیت کنند که به دست خود انقلاب و نظام اسلامی را از ریشه تهی کنند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اما هم غربی‌ها و سازمان‌های استعمارگر آن‌ها مانند یونسکو و حقوق بشر و هم غرب زده‌های غافل بدانند که ملت ولایتمدار و شهید پرور ایران مثل همیشه آن‌ها را ناامید کرده و نخواهد گذاشت که برنامه ریزان ضد فرهنگی به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: اما در کنار همه این اقدامات خطرناک و نقشه‌های شوم جایگاه رهبری و ولایت مطلقه فقیه مشخص می‌شود و این که ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم. واقعا حضرت آقا مملکت را نجات داد.

وی افزود:   در عین حال همه اینها ما را از نقشه‌های دیگر غافل نکند. سفر مرموز ترامپ به عربستان به عنوان کشور مشکل‌ آفرین منطقه، خالی از بحث نیست و دیپلماسی کشور باید رصد کرده و رازهای شوم‌تر این سفر را کشف و خنثی کند. فلذا نباید غافل شد چرا که آن‌ها از غفلت ما استفاده خواهند کرد. چنان‌که خداى متعال در آیه ۱۰۲ سوره نساء مى‌فرماید: «وَدَّ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَ أَمْتِعَتِکُمْ‌ فَیَمِیلُونَ عَلَیْکُمْ مَیْلَهً واحِدَهً»

 

خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه ان الله یأمرکم ان تؤدو الامانات الی اهلها، گفت:   هم با مردم عرض دارم و هم با مسئولان، قطعا مجریان انتخابات، یکی از مهم‌ترین مخاطبان این آیه شریفه هستند، هر گونه حرکتی که در روند رأی گیری تأثیرگذار باشد، از دو جهت اشکال دارد،  یکی اینکه مخالف امانتداری است  و از طرفی در طولانی مدت به اصل موجودیت نظام آسیب می‌زند.  اگر حفظ نظام از اوجب واجبات است، به همین معناست.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:   نظام، در ظاهر چیز مشت پرکن نیست؛ بلکه ساختارهایی است که با پیروزی انقلاب شکل گرفته و نباید در معرض خطر قرار گیرد،  وقتی گفته می‌شود، نظام اسلامی، یعنی تنها حکومت الهی و مشروع در جهان در برابر همه حکومت‌های طاغوتی موجود،  مردم سالاری دینی تفاوت ماهوی با دموکراسی دارد؛ تفابل این دو با هم تفابل حکومت الهی و طاغوتی است.

وی افزود:  دموکراسی، نسخه بزک شده استبداد است. این در حالی است که مردم سالاری بروز و ظهور اندیشه سیاسی دینی، الهی است. هر نقص هم تا کنون بوده مربوط به روند اجرا بوده.

*یکی از مهمترین اهداف ظهور و امامت حضرت حجت (عج) تحقق عدالت است

امام جمعه شهرستان ماهنشان با شاره به خجسته میلاد حضرت مهدى(عج) (۲۵۵ ه‍.ق) ، روز جهانى مستضعفان‏،  روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: یکی از مهمترین اهداف ظهور و امامت حضرت حجت (عج) تحقق عدالت است، نظام اسلامی بالاترین مصداق ممکن زمینه‌ساز این هدف بزرگ است و فلذا حفظ این نظام هم بزرگترین وظیفه ما در جهت تعجیل در ظهور است.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به  سالروز تأسیس وزارت اطلاعات ،روز سرباز گمنام  را تبریک گفت و اظهار داشت: این مناسبت از دو جهت مهم است؛  نظام اسلام بروز کل اسلام در برابر کل کفر است چنانکه در جنگ خندق اتفاق افتاد؛پس کل کفر در برابر کل اسلام صف آرایی کرده است، وزارت اطلاعات دیده بان آگاه و متخصص این صف‌آرایی‌هاست.

وی با اشاره به وجود تهدیدهای فراوان  نظام اسلامی ایران، افزود:   ایران اسلامی جزیره امن منطقه بلکه، به لحاظی در کل تمام دنیاست، مرهون ایثارگری‌های نیروهای نظامی، انتظامی است. مرهون دلاوری بسیجیان و جوانان دلیر ایران اسلامی است. و به ویژه مرهون ایثارگری‌های بی‌بدیل سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

خطیب جمعه ماهنشان اظهار داشت: یکی دیگر از اهمیت این مناسبت هم از آن جهت است که همه این تلاش‌ها باید در گمنامی و مظلومیت تمام انجام شود، یعنی کار باید انجام شود، در عین حال هر گونه گزارش و آمار در اکثریت قریب به اتفاق موارد ممنوع است؛ و این ایثارگری را مضاعف می‌کند، البته مردم ایران قدردان هستند و قدر این ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های خاموش را می‌دانند. حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به ۲۴ اردیبهشت ، لغو امتیاز تنباکو در پى فتواى آیت‏الله مجاهد، میرزا محمدحسن شیرازى(ره) اظهارداشت: این گونه واقعیت‌های تاریخی نشان از اهمیت بی بدیل مرجعیت و دین دارد و ما باید ضمن اینکه خودمان متعهد باشیم، باید به دیگران هم ارائه دهیم.//ا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر