logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۸۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

غرب زدگان داخلی چشم خود را بر حقایق آمریکا باز کنند

غرب-زدگان-داخلی-چشم-خود-را-بر-حقایق-آمریکا-باز-کنند
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به اینکه قدرت و هیمنه آمریکا در سراشیبی افول است گفت: ابهت آمریکا شکسته شده و افول قدرت پوشالی آن برای همه دنیا ثابت شده است.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه آمریکا خود را مهد دموکراسی معرفی می‌کرد و از لحاظ فرهنگی خود را سرآمد سایر کشورها می‌داند و این اعتقاد خود را به سایر کشورها تحمیل کرده بود اظهار کرد: این کار باعث شده بود سایر کشورها از آمریکا به جد حساب می‌بردند اما به لطف خدا امروز حقایق آشکار شده است.

وی با بیان اینکه جریان انتخابات آمریکا نشان داد دموکراسی در این کشور هیچ جایی ندارد عنوان کرد: دید رهبر عزیزمان راجب آمریکا کاملا درست بود و اقدام اخیر سیاست گذاران آمریکا نشان داد آدم‌های متمدن و با فرهنگی نیستند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه در جریان اخیر حقایق درونی سیاستگذاران آمریکا مشخص شد و مردم کنگره این کشور را تصرف کردند و در ساختمان کنگره آدم کشتند ابراز کرد: مشخص شد که این کشور مهد تمدن و صاحب دموکراسی نیست و در واقع مشخص شد سیاست گذاران این کشور از دموکراسی بویی نبردند.

وی عنوان کرد: هیمنه آمریکا در سراشیبی افول قرار دارد و همه کشورها به افول این قدرت پوشالی آمریکا پی بردند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با تاکید براینکه باید در برابر دشمنانمان اتحاد و همبستگی داشته باشیم تا دشمن هیچ وقت نتواند بر ما چیره شود عنوان کرد: تا به امروز با اتحاد خودمان توانستیم در برابر دشمن بایستیم و بعد از این نیز خواهیم ایستاد.

وی در مورد نگاه امیدوارانه برخی‌ها به آمریکا عنوان کرد: ما یک رهبر فرزانه‌ای داریم که کشتی انقلاب را آگاهانه هدایت می‌کند و باید از رهبر خود در مقابله با دشمن تبعیت کنیم.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با تاکید براینکه آنهایی که غرب و دموکراسی غربی سوق پیدا می‌کردند و به توانمندیهای داخل و فرهنگ اصیل و اسلامی کشورمان توجهی نداشتند چشم خود را بگشایند و وضعیت امروز آمریکا را ببینند ادامه داد: غرب زدگان داخلی چشم خود را بر روی حقایق باز کنند و به خود بیایند و تبعیت از رهبر انقلاب را به عنوان مقلد عملی بکار بگیرند.

وی در ادامه به عملیات عین الاسد و شکسته شدن هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا اشاره و عنوان کرد: عملیات عین الاسد رزمایش قدرت الهی به تمام معنا بود که در ایران متجلی شد و این قدرت خدا بود که به نمایش در آمد.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی خاطرنشان کرد: در این عملیات به کمک خدا هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد و دنیا فهمید که آمریکا تبل تو خالی بیش نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از کشورهای استکباری فکر نمی‌کردند آمریکا چنین ضربه ای را از سوی ایران می خورد عنوان کرد: عملیات عین الاسد به جهان ثابت کرد که ایران دارای چنین قدرتی است که با تحمل تحریم‌های ناجوانمردانه توانست به کشوری که خود را ابر قدرت معرفی کردند بزرگترین ضربه را وارد کند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه موشک‌های نقطه‌زن قدرت ایران را نشان داد در حالی که این تنها یک سیلی کوچک ایران بود افزود: همچنان کشورهای استکبار از  شجاعت و قدرت ایران متحیر هستند که چگونه توانست پایگاه آمریکا را با دقت بالا موشک باران کند.

وی عنوان کرد: شکسته شدن هیمنه آمریکا در عین الاسد و رفتن کشتی‌های ایران با قدرت تا ونزوئلا نشان می‌دهد که قدرت ایران برای دنیا ثابت شده است در حالیکه دشمن چشم دیدن قدرت ایران را ندارد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر