logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۸۹۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در استان زنجان

افزایش-۱۵-درصدی-مصرف-گاز-در-استان-زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی میزان مصرف گاز در استان زنجان گفت: خانواده‌ها صرفه جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند.

موسی احمدلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد وضعیت مصرف گاز در استان زنجان اظهار کرد: مصرف گاز در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بسیار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه برای مشترکان شرکت گاز که در مصرف گاز صرفه جویی دارند طرح‌های تشویقی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: همچنین طرح اصلاح و بازسازی موتورخانه‌های مشترکان خانگی و تجاری با هزینه شرکت گاز در زنجان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: واحد‌های تجاری و مجتمع‌های مسکونی که موتورخانه دارند می توانند در سامانه شرکت گاز ثبت نام کرده و از طرح رایگان اصلاح و بازسازی موتورخانه‌ها استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه از ابتدای آذر ماه خانوارهایی که مصرف گاز آنها ماهیانه زیر ۲۰۰ متر مکعب باشد از ۱۰۰ درصد تخفیف شرکت گاز بهره‌مند شده و هزینه مصرف آنها رایگان خواهد شد ابراز کرد: در طرح دیگری هم اگر مشترکی از ابتدای آبان ماه تا پایان امسال مصرفشان نسبت به مدت مشابه سال۹۷ و ۹۸ ، ۱۰ درصد صرفه جویی داشته باشد ۱۵ درصد هزینه مصرفشان شامل تخفیف خواهد بود.

احمدلو ادامه داد: در مقابل این طرح‌ اگر مشترکینی هم مصرفشان بالاتر از مدت مشابه دو سال گذشته باشد شامل جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز در بخش صنعتی معمولا ثابت است عنوان کرد: در این فصل از سال بیشتر مصرف خانوارها و واحدهای تجاری افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مصرف ۲۴ ساعت گذشته استان زنجان را حدود ۱۰ میلیون و ۳۰۰ متر مکعب عنوان کرد و گفت: مصرف گاز در استان زنجان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه محدودیت مصرف گاز در حوزه صنعت ایجاد شده است عنوان کرد: این اقدام به منظور تامین مصرف گاز خانگی انجام شده است.

احمدلو خاطر نشان کرد: خانوارها افزایش مصرف گاز را جدی بگیرند و در مصرف آن صرفه جویی داشته باشند تا در آینده شاهد قطعی گاز در استان نباشیم.

وی ابراز کرد: اگر صرفه جویی نشود و مصرف به همین روال ادامه داشته باشد با مشکل مواجه خواهیم شد و شاید مجبور باشیم گاز بخشی از صنایع را بطور کامل قطع کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان بیان کرد: امیدواریم هم استانی‌هایی عزیز نیز با صرفه جویی در مصرف کمک کار شرکت گاز باشند تا بتوانیم از پیک بار مصرف بدون هیچ مشکلی عبور کنیم.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر