logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۸۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مجلس زنجان در مجلس:

حمله موشکی ایران به عین‌الاسد برای شکست اقتدار دشمن بود

حمله-موشکی-ایران-به-عین‌الاسد-برای-شکست-اقتدار-دشمن-بود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا صرفاً برای شکست اقتدار دشمن بود، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران بنا به حمله کردن داشت در عرض یک ساعت می‌توانست تمام منافع و امکانات نظامی آمریکا در منطقه و اذنابش از جمله اسرائیل را نابود کند.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آیه «فَاِنّ حِزبُ الله هُمُ الغالِبون» اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر قدرت خداوند لایزال بر تمام قدرت‌های استکباری، غالب و پیروز است.

وی با بیان اینکه حمله موشکی به عین‌الاسد فقط برای نشان دادن اقتدار ایران بود، خاطرنشان کرد: البته اقتدار فقط رفتار نظامی صِرف نیست هر چند جمهوری اسلامی به لحاظ نظامی نیز اقتدار و قدرت دارد.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران با اقتدار تمام، آمریکا و اذنابش و منافعش را از منطقه برخواهد چید، تصریح کرد: جمهوری اسلامی، اقتدارش را برای کل دنیا نشان خواهد داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت خواهد کرد که اهل حمله و جنگ نظامی نیست و لزومی ندارد که اقتدارش را حتماً با زدن موشک نشان دهد اما اگر نیاز باشد چه با موشک و چه غیرموشک، رفتار مقتدرانه‌ای با دشمن خواهد کرد.

وی در پاسخ به اینکه عدم توانایی آمریکا در دادن پاسخ به حمله موشکی ایران، نشان از چیست، اظهار داشت: بیشتر از عدم توانایی آمریکا در جواب دادن، شهادت حاج قاسم سلیمانی، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت‌الاسلام باقری خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به این معنا بود که آمریکا به قدری مستاصل شده که نمی‌تواند با ایران مقابله کند و در نهایت، سخیف‌ترین و حقیرترین رفتار را انجام داد یعنی میهمان را در منزل میزبان و با وحشیانه‌ترین حالت ممکن، مورد اصابت قرار داد و شهید کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید کردن حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند، برکت خون مطهر شهدا و نفس امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به قدری اقتدارش را به طور کامل در منطقه به نمایش گذاشته که دشمن را تا سوریه و لبنان مورد فشار قرارداده است.

وی با اشاره به عدم توانیی و قدرت دشمن خاطرنشان کرد: دشمن به دلیل اینکه هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد در نهایت، دست به اقدام تروریستی می‌زند و در منزل میزبانی که حاج قاسم میهمان آن‌ها بود، وی را به شهادت می‌رساند.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر اینکه به شهادت رساندن شهید سلیمانی نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: بعد از آن چه با موشک و چه بدون موشک رفتارکنیم، بحث جدا است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر