logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۸۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه:

حمله به عین‌الاسد سیلی بزرگی به استکبار بود

حمله-به-عین‌الاسد-سیلی-بزرگی-به-استکبار-بود
کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه گفت: حمله موشکی به عین الاسد موجب شد که آمریکا و هم پیاله هایش خودشان را جمع کنند و بدانند ایران پاسخ هر گونه تحرکات در منطقه را خواهد داد.

به گزارش موج رسا; سعید ثاقبی امروز در گفت و گو با نه وار نیوز; در زنجان اظهار داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی، نماد مقاومت، به دستور ترامپ و توسط ایادی آمریکا، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که انتقام خون سردار دلها را می گیرد.

وی با اشاره به اینکه دنیا و به خصوص خود آمریکا باور نداشتند که ایران بتواند انتقام بگیرد، تصریح کرد: اما با وجود پایگاه های نزدیک در اطراف جمهوری اسلامی ایران، اما ایران پایگاهی را انتخاب کرد که علاوه بر دور بودن از نظر فاصله، اهمیت بسیار بالایی هم داشته و در واقع مرکز کنترل و فرماندهی آمریکایی ها بود.

این کارشناس مسائل سیاسی منطقه با بیان اینکه ایران در فاصله بسیار کوتاهی از شهادت سردار سلیمانی، پایگاه عین الاسد را موشک باران کرد، اضافه کرد: این اقدام جمهوری اسلامی ایران، یک سیلی بزرگی بود که برای نخستین بار هیمنه اسکتبار جهانی را درهم شکست.

وی با تاکید بر اینکه حمله ایران به پایگاه عین الاسد، پیام بزرگی برای جهان داشت، افزود: این پایگاه 700 کیلومتر از خاک ایران فاصله داشته و از سویی نزدیک رژیم صهیونیستی بوده و این حملات موشکی پیام بزرگی هم برای این رژیم غاصب داشت.

ثاقبی با بیان اینکه آمریکا باید می فهمید که زمان بزن در رو تمام شده و ما انتقام می گیریم، یادآور شد: البته حملات موشکی سپاه پاسداران به عین الاسد یک سیلی محکم بوده و هنوز انتقام باقی است.

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی به عین الاسد موجب شد که آمریکا و هم پیاله هایش خودشان را جمع کنند و بدانند ایران پاسخ هر گونه تحرکات در منطقه را خواهد داد، افزود: از سویی ملت های مظلوم فهمیدند که پشتوانه قوی و بزرگی چون جمهوری اسلامی ایران از آنها حمایت می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ایران در مقابل کوچکترین حرکتی ساکت نخواهد بود، اظهار داشت: برای نخستین بار ضربه ای به آمریکا خورد که تصورش را نمی کرد و درباره این اقدام بزرگ جمهوری اسلامی ایران بعدها، همه جهانیان اعتراف خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان باور کرده اند که نمی شود با جمهوری اسلامی ایران درافتاد، تصریح کرد: انتقام اصلی سردار با خروج آمریکا از منطقه گرفته می شود./ نه وار نیوز

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر