logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۹۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

بمباران موشکی پایگاه عین‌الاسد نقطه آغاز انتقام‌ از آمریکا بود

بمباران-موشکی-پایگاه-عین‌الاسد-نقطه-آغاز-انتقام‌-از-آمریکا-بود
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بمباران موشکی پایگاه عین‌الاسد نقطه آغاز انتقام‌گیری خون شهید سردار سلیمانی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نقطه آغاز انتقام ملت ایران از آمریکا به دلیل ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه حمله موشکی ایران به آمریکا نشان داد که ایران تنها در مقام شعار و حرف آمریکا را تهدید نکرده است، افزود: با  شهادت سردار سلیمانی، مجموعه اقدامات عملی از سوی ایران طراحی شد که نقطه آغاز آن بمباران موشکی پایگاه عین‌الاسد بود.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حمله موشکی ایران به آمریکا نشان داد که آمریکا باید منتظر حملات در عرصه‌های مختلف باشد چرا که ما انتقام خون شهید را خواهیم گرفت و این موضوع تا جایی ادامه دارد که آمریکا از منطقه غرب آسیا اخراج شود.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا با وجود شعار گویی جرات پاسخگویی به حمله نظامی ایران را پیدا نکرد و هدف قرار دادن 52 نقطه فرهنگی ایران تنها در حد شعار بود.

حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: با وجود همه رجزخوانی‌های آمریکا، در حمله موشکی ایران به عین‌الاسد این کشور نتوانست واکنشی نشان دهد که این موضوع نشان می‌دهد توان آمریکا آن همه که نمایش می‌دهد نبوده و یک قدرت پوشالی است.

وی برضرورت مقاومت در برابر آمریکا و ایادی استکبار تاکید کرد و گفت: اگر مقاومت را پیشه کنیم آمریکا قدرت و جرات پاسخگویی را علیه نظام اسلامی نخواهد داشت.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: تهدید حمله به 52 نقطه فرهنگی ایران ذات خبیث رژیم آمریکا را عیان کرد که علیرغم ادعاهای حقوق بشری و احترام به آزادی از سوی آمریکا، این کشور از چنین موضوعاتی تنها تا زمانی که به نفع خودش باشد، حمایت می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر