logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۸۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

توزیع تخم مرغ تنظیم بازاری در زنجان آغاز شد

توزیع-تخم-مرغ-تنظیم-بازاری-در-زنجان-آغاز-شد
معاون اقتصادی استاندار زنجان از آغاز توزیع تخم مرغ تنظیم بازاری در زنجان خبرداد و گفت: اقدامات لازم جهت کنترل قیمت تخم مرغ در بازار و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور انجام شده است.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 60 درصد نیاز بازار توسط واحدهای مرغ تخم گذار استان تولید می‌شود اظهار کرد: تولیدی این واحدها در بازار که هر کیلوگرم با قیمت 17 هزار و 500 تومان تعیین شده توزیع می شود.

وی تصریح کرد: روز گذشته 20 تن تخم مرغ وارد بازار شد اما متاسفانه بر قیمت تخم مرغ‌هایی که از سایر استانها وارد می‌شود نمی‌توانیم کنترلی داشته باشیم.

معاون اقتصادی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: مصوبات تنظیم بازار کشور در استان زنجان اجرا می‌شو‌د و با اقداماتی که انجام دادیم قیمت تخم مرغ در چند روز آینده هر شانه‌ای به 30 تا 30 هزار تومان کاهش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: همه استان‌ها موظف شدند قیمت مصوب تنظیم بازار در خصوص تخم مرغ را رعایت کنند که با این روال قیمت‌ تخم مرغ در چند روز آینده قطعا کاهش می‌یابد.

آبی‌پور در ادامه همچنین با اشاره به هشدار قطعی برق و گاز در زنجان و اعتراض برخی از واحدهای تولیدی نسبت به این موضوع گفت: به دستور استاندار جلسه‌ای در این باره با حضور مدیران شرکت‌ برق و گاز تشکیل شده و موضوع را بررسی خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه شاید با کاهش میزان مصرف نیازی به قطعی برق و یا گاز نباشد خاطر نشان کرد: به هر حال این موضوع را بررسی خواهیم کرد تا هیچ واحد تولیدی با مشکل مواجه نشود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر