logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۸۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

حمله موشکی ایران به عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست

حمله-موشکی-ایران-به-عین-الاسد-هیمنه-آمریکا-را-شکست
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: حمله موشکی ایران به عین الاسد هیمنه آمریکا شکست و این کشور نمی‌تواند همچون گذشته با تشری برای دنیا تصمیم بگیرد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یک زمانی اقتدار آمریکا در جهان به اندازه‌ای بود که رئیس جمهور این کشور و سفرای آن، روسای جمهور، شاهان و مسئولان کشورهای مختلف را با یک  تلفن و سفارش جابه‌جا و مدیریت کرده و آنها را به طرف اهداف آمریکا هدایت می‌کردند.

وی افزود: قدرت و هیمنه آمریکا در یک مقطع زمانی در دنیا امر پذیرفته شده‌ای بود و شاهان ایران نیز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تسلیم این کشور بودند تا جاییکه حتی  مصدق که با رای مردم به صحنه آمده بود، توسط آمریکا کنار زده شد و رضا خان جنایتکار به صحنه آمد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا ایستاد و این ایستادگی جمهوری اسلامی بیش از 40 سال است که هیمنه آمریکا را در جهان شکسته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) با بیان اینکه ایستادگی مردم ایران در مقابل آمریکا از سال 57 آغاز و در جنگ تحمیلی استمرار یافت، ادامه داد: پس از آن نیز در ابعاد مختلف با وجود ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، آمریکا نتوانست جواب بگیرد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با نظام اسلامی به جایی رسید که جان بولتون گفت جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را جشن نمی‌گیرد، افزود: اما مردم جهان دیدند که نه تنها نظام اسلامی 40 سالگی خود را جشن گرفت بلکه امسال 43 سالگی پیروزی را جشن خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امروز هیمنه آمریکا شکسته است و نمی‌تواند همچون گذشته با تشری برای دنیا تصمیم بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آمریکا دارای پایگاه‌های مختلفی در عراق است که عین‌الاسد از مهمترین پایگاه‌های نظامی این کشور محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به عین‌الاسد نشان دهنده قدرت واقعی ایران بود، بیان داشت: ایران نشان داد که از هر جا و موقعیتی تهدید شود از همان موقعیت پاسخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: حمله موشکی ایران به عین‌الاسد که از دیدگاه مردم، سیاستمداران و سیستم نظامی دنیا غیر مترقبه بود نشان داد که ایران نه تنها توان پاسخگویی به دشمنان خود را دارد بلکه می‌تواند پاسخ کوبنده‌ای همچون حمله موشکی به عین‌الاسد را بدهد که مقام معظم رهبری از این پاسخ به عنوان یک سیلی نام بردند.

وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتقام اصلی خروج آمریکا از منطقه است، بیان داشت: غلبه نظام اسلامی بر آمریکا نشان داد که ایران دارای توانمندی بالایی بوده و از هر نقطه و موقعیتی که مورد تهاجم قرار گیرد، از همان نقطه پاسخ خواهد داد.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: زمانی که هواپیماهای f52 آمریکا به منطقه آمدند، حتی نتواستند به مرزهای ایران نزدیک شوند و هنگامی که پهباد آمریکایی به مرزهای ما تجاوز کرد، این  پهباد راهبردی، 250 میلیون دلاری در آسمان ایران ساقط شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: ایران دارای قدرت نرم‌افزاری و قدرت محتوایی بالایی بوده و همه آزادی خواهان جهان می‌دانند و می‌بییند که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دوران بزن و درو تمام شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر