logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۸۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

موشک باران عین‌الاسد در نوع خود بی نظیر بود

موشک-باران-عین‌الاسد-در-نوع-خود-بی-نظیر-بود
مصطفی طاهری با بیان اینکه موشک باران عین‌الاسد در نوع خود بی نظیر بود، گفت:موشک باران عین‌الاسد پاسخ آخر ایران به خونخواهی سردار سلیمانی نبود و تا خروج آمریکا از منطقه باید تلاش کرد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تا قبل از حمله موشکی ایران به عین‌الاسد کسی جرات نزدیک شدن به پایگاه‌های آمریکا را در جهان نداشت.

وی بیان داشت: موشک باران عین‌الاسد در نوع خود بی‌نظیر بود و آمریکا با درک این مسئله نتوانست به این حمله موشکی پاسخ بدهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد توان موشکی و دقت نقطه زنی و جسارت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و باید هم پاسخ درخوری به زیاده‌خواهی آمریکای جنایتکار داده شود.

طاهری با بیان اینکه این حمله موشکی از دیدگاه مقام معظم رهبری تنها یک سیلی بود، تصریح کرد: اگر چه این حمله موشکی سیلی سختی بود اما جواب آخر نظام اسلامی محسوب نمی‌شود.

وی یادآور شد: اصل پاسخ ایران به رفتار جنایتکارانه آمریکا خروج این کشور از منطقه و انتقام از عاملان به شهادت رساندن سردار سلیمانی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا جرات پاسخ به توان موشکی نظام اسلامی را نداشت و منتطر اقدامات سختی از سوی ایران است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر