logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۸۸۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اعلام شد؛

توزیع ۱۸۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در زنجان

توزیع-۱۸۰۰۰-بسته-معیشتی-در-قالب-طرح-شهید-سلیمانی-در-زنجان
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: از آغاز طرح شهید سلیمانی تا کنون، ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش موج رسا; عباس بابایی امروز در جلسه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهارداشت: از اول آذرماه و با آغاز طرح شهید سلیمانی، ۱۸ هزار بسته معیشتی تا دیروز در استان زنجان توزیع شده است.

وی گفت: بسته‌های معیشتی به مبلغ  ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در بین افراد قرنطینه و تحت حمایت توزیع شده است.

اشرفی، معاون دفتر امور هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت:  وظیفه هماهنگی استانی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بر عهده دفتر امور هماهنگی اقتصادی استان زنجان گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه هدفمند کردن فعالیت‌های رزمایش کمک مومنانه از مهمترین اهداف در این زمینه محسوب می‌شود، افزود: با هماهنگی دادستانی و بازرسی استان زنجان شماره حساب اعلام شده از طرف فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) در اختیار  فعالان اقتصادی قرار گرفت.

این مسئول بیان داشت: روزانه ۴۰ بسته معیشتی و هر بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: همزمان با کشور طرح‌های هوشمند محدودیت‌ها، کمک مومنانه، حمایت از سالمندان و شهید سلیمانی در استان زنجان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه همه مناطق استان زنجان به جز یک منطقه در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، افزود: محدودیت رفت‌وآمد در بین شهرها و ساعت ۲۱تا ۴ صبح برقرار است و با متخلفان برخورد و اعمال قانون می‌شود.

این مسئول بر ضرورت ساماندهی کمک‌های مومنانه تاکید کرد و گفت: نباید خانواده‌های نیازمند مهجور بمانند به همین دلیل سامانه تعریف و کمک‌ها هدفمند شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان یادآورشد: سالمندان با سرپرست و با سرپرست نیازمند و افراد بیمار حاضر در نقاهتگاه‌های استان زنجان در قالب طرح شهید سلیمانی مورد حمایت قرار ‌ می‌گیرند.

مرادی یادآورشد: همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان باید در زمینه توزیع کمک‌های مومنانه یک کاسه عمل کرده و هیچ کس نباید در این زمینه خودسرانه عمل کند.

وی برضرورت رعایت شان جلسات رسمی از سوی مدیران شرکت‌کننده به صورت ویدئو کنفرانس تاکید کرد و افزود: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مسائل اجتماعی شهرستان‌ها را تا ۱۰ روز آینده احصا و به دفتر اجتماعی ارسال کنند تا مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و حل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کودکان کار و متکدیان در سطح شهر  تا ۱۰ روز آینده جمع آوری و گزارش اقدامات دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

مرادی برضرورت فعال کردن گرمخانه زنجان تاکید کرد و گفت: فرمانداران جلسات کارگروه اجتماعی را تشکیل و مصوبات آن را اجرایی کنند.//ن

 
 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر