logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۸۸۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خدابنده:

موشکباران پایگاه عین‌الاسد نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود

موشکباران-پایگاه-عین‌الاسد-نشان-از-اقتدار-نظام-جمهوری-اسلامی-ایران-بود
حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی گفت: موشکباران پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در عراق آن هم به فاصله کمی بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پاسخ دندان‌شکن ایران به جنایات تروریستی آمریکا بود.

 حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با موشکباران پایگاه نظامی عین‌الاسد در فاصله زمانی بسیار کوتاهی بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قادر شد پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا بدهد.

وی با بیان اینکه بارها هم بیان شده که این حمله، انتقام سخت و پاسخ اصلی نبود، تصریح کرد: پاسخ اصلی به جنایات آمریکا، خروج این کشور از منطقه است اما همین قدر کافی است که ایران این قدرت را از خود نشان داد که بلافاصله پس از شهادت سردار سلیمانی توانست این پاسخ پاسخ دندان‌شکنی به امریکا بدهد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه هیچ کشوری بعد از جنگ جهانی دوم نتوانسته بود حتی گلوله‌ای به سمت پایگاه‌های آمریکا شلیک کند، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که ایران توانست پایگاه آمریکا را موشکباران کند.

امام جمعه شهرستان خدابنده گفت: موشکباران پایگاه عین‌الاسد نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود که قادر است بدون واهمه و ترس از نام کشورها در اولین وهله، پاسخ کوبنده و دندان‌شکن به دشمنان بدهد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا خودش را ابرقدرت می‌داند، اظهار داشت: باید بگوییم اولاً آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و از قدرت افتاده و ثانیاً ایران نیز در تمام عرصه‌ها به‌ویژه صنعت دفاعی و تهاجمی بسیار قدرتمند تر از گذشته است و اقتدار ویژه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه انتقام اصلی از آمریکا طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خروج ذلت‌بار آمریکا از منطقه است، خاطرنشان کرد: این مهم، شروع شده و جبهه مقاومت در کشورهای منطقه نیز نشان داد که به خروج آمریکا از منطقه مصممم هستند.

وی با تاکید بر اینکه به‌قطع یقین خروج آمریکا از منطقه با ذلت خواهد بود، گفت: آمریکا نیز دچار وضعیت شوروی سابق خواهد شد و نشانه‌های افول این کشور کاملاً روشن و واضح است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر