logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۸۸۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت نفت زنجان:

مشکل سامانه دوگانه‌سوز کردن خودروها برطرف شد/ دوگانه‌سوز کردن رایگان تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها از ماه آینده

مشکل-سامانه-دوگانه‌سوز-کردن-خودروها-برطرف-شد-دوگانه‌سوز-کردن-رایگان-تاکسی‌های-اینترنتی-و-آژانس‌ها-از-ماه-آینده
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: طی 2 هفته گذشته، اختلالی در سامانه سراسری دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی پیش آمده بود و کارگاه‌ها عملیات دوگانه‌سوز کردن را انجام نمی‌دادند که این اختلال سیستمی، برطرف شده و دوگانه‌سوز کردن خودروها از روز شنبه هفته جاری دوباره از سر گرفته شده است.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای بنزینی با پلاک عمومی شامل وانت‌بارها و مسافربرهای درون‌شهری و برون‌شهری از قبیل تاکسی‌ها و ون‌تاکسی‌ها طبق مصوبه شورای اقتصادی هیات وزیران در کارگاه‌های مشخص‌شده انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، کارگاه‌های فعال، روزانه به هر تعدادی که در وسع و توانشان باشد، عملیات دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی را انجام می‌دهند.

حبیبی در خصوص تعداد کارگاه‌های فعال در استان زنجان ابراز کرد: یک کارگاه دوگانه‌سوز کردن خودرو در شهر صائین‌قلعه فعال بوده و یک کارگاه هم به زودی در شهر زنجان افتتاح خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در خصوص دوگانه‌سوز کردن خودروهای با پلاک شخصی گفت: فاز اول طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها شامل خودروهای پلاک عمومی اعم از وانت‌بارها و مسافربرهای درون‌شهری و برون‌شهری بوده و فاز دوم که طی ماه آینده شروع خواهد شد، مختص تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها است و بعد از آن نیز نوبت به خودروهای شخصی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون خودروهای دارای پلاک شخصی و همچنین تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها به صورت آزاد و با هزینه شخصی می‌توانند خودروی خود را دوگانه‌سوز کنند، اظهار داشت: اما این دسته از خودروها برای دوگانه‌سوز کردن رایگان و یا با تسهیلات و نرخ دولتی باید در سامانه ثبت‌نام کرده و منتظر بمانند.

حبیبی خاطرنشان کرد: نشانی سامانه مربوط به ثبت‌نام دوگانه‌سوز کردن خودروها gcr.niopdc.ir است.

وی افزود: هم‌اکنون 40 جایگاه سوخت گاز طبیعی و 60 جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل در استان زنجان فعال هستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر