logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ترور سردار سلیمانی اقدام جنایتکارانه و نقض قوانین بین‌المللی توسط آمریکا بود

ترور-سردار-سلیمانی-اقدام-جنایتکارانه-و-نقض-قوانین-بین‌المللی-توسط-آمریکا-بود
استاندار زنجان گفت: به شهادت رساندن سردار سلیمانی اقدام جنایتکارانه آمریکا و نقض قوانین بین‌المللی و توافق بین آمریکا و بغداد بود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در اولین یادواره سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۱۰۳ شهید ادارات استان زنجان، با تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهارداشت: مردم ایران با حضور گسترده و باشکوه در مراسم تشیع سردار سلیمانی سیلی محکمی به استکبار جهانی به ویژه اسرائیل و آمریکا زدند.

وی با بیان اینکه حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد به عنوان مقر نیروهای آمریکایی دومین سیلی ایران به آمریکا بود، افزود: ساقط کردن پهباد آمریکایی گام دیگری برای انتقام از آمریکا بود و این انتقام سخت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آمریکا در توهم این بود که با شهادت سردار سلیمانی نظام اسلامی ضربه مهلکی دریافت می‌کند، افزود: این کشور توهم زده با چنین اقدامی خود را به دوران اضمحلال نزدیکتر کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمریکا و ایادی استکبار جهانی از واقعیت نظام اسلامی به دور هستند و نمی‌دانستند با شهادت سردار سلیمانی چه اتفاقی خواهد افتاد، بیان داشت: حضور هفت میلیون نفر با شعار "انتقام انتقام" در تهران و حضور باشکوه مردم در مراسم بدرقه سردار سلیمانی درعراق نشان داد که سردار سلیمانی از چه پشتوانه عظیم مردمی دارد برخوردار است که آمریکا از فهم آن عاجز است.

حقیقی با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی پوچ بودن ادعای آمریکا در مبارزه با داعش را عیان کرد، افزود: سیاستمداران و ‌تحلیگران این اقدام جنایتکارانه آمریکا را نقض قوانین بین‌المللی و توافق بین خود و بغداد اعلام کردند.

وی یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که آمریکایی‌ها و ایادی استکبار در محاسبات خود اشتباه کردند چرا که احساس می‌کردند با این اقدام شانس توافق با ایران بیشتر می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ضربه زدن به وحت ملی از دیگر اهداف آمریکایی‌ها در ترور شهید سلیمانی بود که به این هدف هم با افزایش وحدت بین مردم ایران نرسیدند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: یکی از احمقانه‌ترین اشتباهات آمریکایی در ترور سردار سلیمانی تغییر هدف الهی مردم ایران بود غافل از اینکه این هدف هم محقق نخواهد شد.

حقیقی یادآور شد: پس از شهادت سردار سلیمانی یاران سردار با همان انگیزه و صلابت بیشتر راه سردار بزرگ اسلام را ادامه می‌دهند.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را بی‌حیثیت‌ترین و ضعیف‌ترین حاکمان تاریخ معرفی کرد که نتوانستند افکار عمومی را اقناع کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: قدرت نظامی ایران قدرت برتر منطقه بود و به چنین کار احمقانه استکبار جهانی پاسخی کوبنده و در خور دریافت خواهند داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمریکا باید پای کثیف خود را از منطقه خارج کند چرا که هیچ برگ برنده‌ای در منطقه ندارد، ادامه داد: مردم این عمل ننگین آمریکا را فراموش نمی‌کنند و نوکران آنها در منطقه را نخواهند بخشید. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر