logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۸۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان:

هیچ حمایت مالی از تیم کاراته زنجان نمی‌شود

هیچ-حمایت-مالی-از-تیم-کاراته-زنجان-نمی‌شود
دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به حضور تیم منتخب این استان در مسابقات لیگ برتر کشور گفت: متاسفانه حمایت مالی از تیم‌های ورزشی به‌ویژه کاراته در زنجان بسیار ضعیف بوده و هیچگونه حمایت مالی نمی‌شود.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تمام هزینه‌ها از صفر تا صد بر عهده هیات کاراته استان بوده و تیم نیز با عنوان تیم منتخب کاراته استان زنجان در مسابقات لیگ برتر کشور حضور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر کاراته کشور، نیمه دوم بهمن‌ماه به صورت متمرکز در تهران آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مسابقات در استان‌ها وجود ندارد.

نوروزی افزود: تاکنون 24 تیم برای حضور در لیگ برتر کاراته اعلام آمادگی کرده‌اند و یک تیم نیز از زنجان حاضر خواهد بود.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به ضرورت آماده‌سازی تیم منتخب کاراته استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر، گفت: متاسفانه مسئولان مربوطه، مجوز انجام تمرین تیم در سالن ورزشی را صادر نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه فدراسیون کاراته اعلام کرده که نحوه تمرین ورزشکاران لیگ برتری طبق مصوبات ستاد کرونای استان‌ها خواهد بود، اظهار داشت: متاسفانه ستاد کرونا موافیت نکرده و هیچگونه مجوزی برای فعالیت در سالن‌ها داده نمی‌شود و واقعاً یک مشکل بسیار بزرگی ایجاد کرده است.

نوروزی، مسائل مالی را مشکل اصلی تیم کاراته عنوان کرد و افزود: استان زنجان در سال‌های 97 و 98 به ترتیب 4 و 2 تیم به مسابقات اعزام کرده بود که امسال به یک تیم، کاهش یافت زیرا هزینه‌ها زیاد است و برای شرکت در لیگ امسال علاوه بر هزینه‌های عادی و جاری که همه‌ساله انجام می‌شود، هزینه‌های مربوط به آزمایش PCR و همچنین قرنطینه ورزشکاران نیز بر عهده هیات کاراته استان خواهد بود.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به سوابق تیم‌های زنجانی در دوره‌های گذشته مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: در سال  جزء 6 تیم برتر شدیم و ورزشکاران، عملکرد خوبی از خود نشان دادند و سال گذشته نیز که در مسابقات سوپرلیگ بزرگسالان کشور، تیم داشتیم 2 بازیکن به عنوان رنکینگ سوپرلیگ در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم منتخب کاراته استان زنجان با 11 ورزشکار به مسابقات لیگ برتر اعزام خواهد شد، گفت: 7 ورزشکار در بخش کومیته و 4 ورزشکار در بخش کاتا هستند که در بین آن‌ها ورزشکار دعوت‌شده به اردی تیم ملی نیز قرار دارد.

نوروزی افزود: 2 مربی و یک سرپرست نیز تیم را همراهی خواهند کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر