logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۸۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ترور رسانه‌ای شهید سلیمانی، نشان‌دهنده ترس دشمن از نام این شهید است

ترور-رسانه‌ای-شهید-سلیمانی،-نشان‌دهنده-ترس-دشمن-از-نام-این-شهید-است
استاندار زنجان با اشاره به ترور رسانه‌ای جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این اقدامات، نشان می‌دهد که دشمن از نام شهید سلیمانی بیشتر از خود آن شهید می‌ترسد.

فتح‌اله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ترور رسانه‌ای شهید سلیمانی و جبهه مقاومت نشان می‌دهد که تمام اهداف دشمن، عقیم مانده و علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری و شیطنت‌هایی که انجام داده، اضمحلال پیدا کرده و فرو پاشیده است.

وی با بیان اینکه نام و یاد شهید سلیمانی روزبه‌روز زنده‌تر و پاینده‌تر خواهد بود، خاطرنشان کرد: اما دشمنان برای همیشه از این یاد و نام در هراس هستند زیرا خون شهید، حقیقت بوده و حقیقت، همیشه زنده است.

حقیقی با تاکید بر اینکه راه شهید، همیشه زنده، مقاوم و پایدار است، تصریح کرد: کشور ما یک کشور الهی و دینی است که برای بسط عدالت و صلح بنا شده اما امروز ملاحظه می‌کنید که با گذشت یک سال از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، دشمن به چه اضمحلال و افتضاحی افتاده است.

استاندار زنجان با اشاره به شرایط کنونی آمریکا و نوکرانش گفت: آمریکا امروز به جایی رسیده که رئیس‌جمهوری آن کشور، قانونی که خودشان مصوب کرده و انتخاباتی که خودشان برگزار کرده‌اند را قبول ندارد که این نشان آشکار اضمحلال است.

وی اظهار داشت: ترامپ به جایی رسیده که این توان را نداشته که حقانیتش را به مردم خود ثابت کند همچنین نوکران استکبار و استبداد نیز به جایی رسیده‌اند که نه تنها دنیا بلکه مردم خودشان حرف‌های آن‌ها را قبول نمی‌کند.

حقیقی افزود: به برکت خون مطهر شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی، نظام جمهوری اسلامی نسبت به گذشته، همیشه مستمر، پایدارتر و مستحکم‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی باعث تقویت، استحکام و ارتقای امنیت، اتحاد، وحدت و میثاق ملی شده است، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، رمز پیروزی همواره در وحدت و اتحاد بوده که خوشبختانه این وحدت در منافع و مصالح ملی امروز نسبت به دیروز خیلی بالاتر و بهتر است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر