logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۸۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شاعر ارزنده کشور:

آزادی خواهان جهان مریدان سردار دل‌ها هستند

آزادی-خواهان-جهان-مریدان-سردار-دل‌ها-هستند
شاعر ارزنده کشور گفت: مرام حاج قاسم مرام سید الشهدا(ع) بود که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

حاج ولی‌الله کلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: شخصیت سردار سلیمانی شخصیت ویژه و ولایی در عمل، سلوک و گفتار و حضور در صحنه‌های متعدد انقلابی بود.

وی بیان کرد: همانگونه که حضرت سید الشهدا (ع) از همه آزادی خواهان جهان به سوی خود دعوت می‌کند و از همه قبایل و مذاهب دوستدار امام حسین (ع) هستند، سردار سلیمانی نیز با سلوک و رفتار خود آزادی خواهان جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

این شاعر ارزنده کشور بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی پیرو سید الشهدا بوده و کلام ایشان نافذ بود و آزادی خواهان از هر قبیله، ملتی و دیاری سردار سلیمانی را می‌شناسند.

کلامی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به دلیل طلب امنیت برای همه مورد توجه ملت‌های جهان بوده و او کاری با ادیان، حزب، گروه نداشت و زمانی که صحبت از چپ و راست و جناح می‌شد می‌گفت ما همه اهل یک خانواده‌ایم.

وی تصریح کرد: مرام حاج قاسم مرام سید الشهدا(ع) بود و خداوند زینبی به او عطا کرده است که مصداق حضرت زینب (س) است.

شاعر ارزنده کشور با بیان اینکه دو بار حاج قاسم سلیمانی را ملاقات کرده‌ام، گفت: دیدار اول در قرارگاه حمزه سید الشهدا بود که توسط سردار اوصانلو برای بزرگداشت شهید باکری دعوت شده بودم.

کلامی خاطرنشان کرد: دیدار بعدی من با سردار سلیمانی سه سال پیش در موج‌الحسین تهران بود که ایشان با محمود کریمی وارد شد و 10 دقیقه‌ای برای ما صحبت کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر