logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۸۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

سردار شهید سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود

سردار-شهید-سلیمانی-شاگرد-مکتب-امام-راحل-و-مطیع-ولی-فقیه-بود
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: سردار سلیمانی در میدان عمل و مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام همواره در خط مقدم بود.

به گزارش موج رسا; سرهنگ عباس بابایی امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان زنجان ضمن تسلیت ایام فاطیمه و شهادت این شهید والامقام اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید با دیدگاه مکتب سلیمانی به سردار شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی نگاه کرد و هر کسی وارد این مکتب شود خودش را با عیار معنویت آغشته کند مس وجودش کیمیا می‌شود.

وی با تاکید براینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود این شوکت نصیب این شهید والا مقام شد عنوان کرد: مردمی بودن از ویژگی‌های مهم این شهید بزرگوار است و اگر نگاهی به زندگی این شهید والا مقام داشته باشیم ارتباط وی با ملت، حرفه ای و مسلط بود و شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی در کارش بود که راهبرد استراتژی می‌نوشت و در میدان عمل و تاکتیک نیز همواره در خط مقدم بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و اسکتبار جهانی در خط مقدم بود بیان کرد: هیچ استراتژیستی همانند سردار سلیمانی یافت نمی‌شود که در خاورمیانه قلب جهان که قدرت‌های استکباری برای آن نقشه ترسیم کرده‌اند، آن را خنثی کند و خود نیز در خط مقدم در کنار رزمندگان در اجرای راهبردها به آنها قوت قلب بدهد.

بابایی با بیان اینکه این سردار والامقام در این جنگ به فاطمه زهرا(س) متوسل شدند و چهارمین ارتش دنیا را در ۳۳ وادار به تسلیم کردند عنوان کرد: به برکت خون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای محور مقاومت است امروز به پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف رسیدیم.

وی با تاکید براینکه داعش دست پروده دشمنان انقلاب با هدف نفوذ به کشور ما ایجاد شده بود که با کمک سردار سلیمانی و یارانش نابود شد افزود: دشمنی برخواسته از بطن رژیم صهیونیستی و‌ داعشی که آموزش دادند و وحشی‌گری جنایت‌های آنها در سرتاسر سوریه و عراق  نقشه‌ای برای نفوذ به ایران بود که با شجاعت سرداران ایران و رزمندگان متلاشی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مدافعان حرم، حریم انقلاب اسلامی بودند و کار بسیار در نابود کردن داعش انجام داده و منطقه را از خطر بزرگی نجات دادند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و ایران که دانشمندان ما را ترور می کنند نشان از ضعف و زبونی آنها دارد افزود: در اوج تهدید توانسته‌ایم موازنه قدرت را حفظ کنیم و این مهم نشان دهنده قدرت کشور ما است.

وی با بیان اینکه هر کسی خود را وارد عرصه و مکتب اباعبدالله الحسین(ع)  کند و در برابر ظلم، کفر و زیاده گویان عالم ایستادگی کند، به معنای واقعی ولایتمدار باشد و در خدمت امامت و ولایت قرار گیردن به حتم نزد خداوند متعال و ملت ولایتمدار محبوب خواهد شد افزود: همانگونه که این اتفاق برای سردار سلیمانی افتاد و عالم به این مهم پی برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: شهدای اسلام توانستند در این جهان پرآشوب پرچم حسینی ‌و ایران اسلامی را در سرتاسر جهان سرپا نگهدارند.

ب

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارد

علی طاهری نیز در این مراسم با بیان اینکه این شهید سرافراز اسلام، بر اساس رفتار، منش، خلوص و معنویتی که داشتند سردار دلها نام گرفتند گفت: این مهم موجب شده بود تا به حق بر دلها حکومت کند.

وی با بیان اینکه آرزومندم کسانی که ادعا دارند که بسیجی هستند و در این راه گام بر می دارند در این راه ثابت قدم بمانند، عنوان کرد: به معنویت و خلوص شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رسیدن بسیار دشوار است اما می توانیم پیرو راه این شهید والا مقام باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن مردم ایران، منطقه خاورمیانه و محور مقاومت دارند.

طاهری ابراز گفت: ایثار‌گران عرصه هلال احمر اعم از کارکنان، داوطلبان، خیرین و اعضای جوان بتوانیم ادامه دهنده راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم و سعی کنیم این منش را در زندگی خود نهادینه کنیم چرا که این مهم اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه امدادگران و داوطلبان بدون  هیچ چشم داشتی در مجموعه هلال احمر به مردم خدمت می‌کنند عنوان کرد: باید منش٬ رفتار و کردار ما به منش سردار شهید والامقام نزدیک شود به حتم شهادت این سردار اسلام دلها را بیشتر به هم نزدیک کرد و در تلاش خواهیم بود تا در این مسیر حرکت کنیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر