logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۸۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

حاج قاسم، نماد سرباز حسینی است/ مکتب حاج قاسم تربیت کننده جوانان مومن و انقلابی

حاج-قاسم،-نماد-سرباز-حسینی-است-مکتب-حاج-قاسم-تربیت-کننده-جوانان-مومن-و-انقلابی
نمانیده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن می‌خواست با شهادت سردار سلیمانی، وی را حذف کند اما خودش هم می‌داند که ابعاد شخصیتی آن شهید بزرگوار تاثیر زیادی در تربیت نوجوانان و جوانان به عنوان سربازان 30 سال آینده کشور گذاشته است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فضای کثیف و آلوده ماهواره و برخی شبکه‌های فضای مجازی، اظهار داشت: مردم علی‌رغم اینکه به شدت در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اما به اندازه‌ای بصیرت بالایی دارند که تفاوت فرد ولایی مانند حاج قاسم سلیمانی که زندگی پاکی داشته و جانش را برای امنیت این مردم فدا کرده با دیگران را تشخیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم این تفاوت‌ها را می‌دانند و قدردان هستند، خاطرنشان کرد: این مهم در حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی نشان داده شد.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: شهادت شهید محسن حججی هم نشان از این است که در شرایط کنونی و با وجود مشکلات و فشارهای فراوان، چنین نسلی تربیت می‌شوند.

وی افزود: این موارد باید همواره به‌ویژه در دهه بصیرت، تبیین شود و هیچکدام از جناح‌ها مردم را برای خودشان مصادره نکنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اگر پشتیبان ولایت فقیه بوده و شهیدپرور هستند به این دلیل است که حسینی هستند و این‌ها باید در جامعه تبیین شود.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی و شهید سلیمانی‌ها دست‌پرورده مکتب امام حسین(ع) و سرباز عاشورا و کربلا هستند لذا دشمن هر اندازه در فضای مجازی شیطنت کند باز هم شهید سلیمانی فراموش شدنی نیست.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه شهید سلیمانی، نماد و الگوی سرباز حسینی است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نه فقط در قلب بزرگان بلکه در دل نوجوانان و جوانان و حتی نونهالان 7 ساله نیز نشسته و جای گرفته و اثر گذاشته است.

وی با بیان اینکه دشمن به زعم خود می‌خواست با شهید کردن سردار سلیمانی، اسمش را از بین ببرد، تصریح کرد: اما دشمن بداند و ما هم این واقعیت را می‌گوییم که به برکت خون مطهر شهید سلیمانی، هزاران نوجوان بسیجی دختر و پسر پیرو حاج قاسم در آینده به عنوان سرباز ولایت در این کشور تربیت خواهند شد.

حجت‌الاسلام باقری افزود: در 10 تا 15 سال آینده خواهیم دید تمام نوجوانانی که در امروز در فضای مجازی در عرصه خطر بودند، خون شهید سلیمانی آن‌ها را بیمه کرده متولدان دهه 90 مانند حاج قاسم تربیت خواهند شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به محبت حضرت زهرا(س)، یکی از اثرات شهید سلیمانی، چادر است که نوجوانان دختر امروزی به برکت حاج قاسم، چادری خواهند شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر