logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۸۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مردم باید پرچمدار اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باشند

مردم-باید-پرچمدار-اجرای-برنامه‌های-دهه-فجر-انقلاب-اسلامی-باشند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم باید پرچمدار اجرای برنامه‌ها بوده و مردمی‌ترین جشن ملی و اعتقادی و مذهبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، اظهار داشت: ضرورت برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر همانند آفتاب روشن است چرا که برگزاری  این مراسم ۴۲سال است با گوشت و خون ما عجین است.

وی با بیان اینکه برگزاری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تکلیف شرعی و ملی بزرگداشت این ایام محسوب می‌شود، افزود: با توجه به عدم امکان برگزاری مراسم‌های دهه فجر به صورت حضوری، باید مراسم‌ها مدیریت و در فضای مجازی برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه باید به اندازه‌ای که توان داریم برنامه‌های دهه فجر را به صورت مردمی و باشکوه برگزار کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه توقعات در خصوص فعالیت کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی توقعات درستی است، ادامه داد: کارگروه‌های این ستاد باید تلاش بیشتر و فضا آرایی بهتری در این ایام انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضرورت توجه به نقش مردم در جشن ملی دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید مکانیسمی به کار گرفته شود که همچون جشن نیمه شعبان مراسم‌های این دهه نیز باشکوه و با توان حداکثری مردم برگزار شود.

آیت‌الله خاتمی گفت: باید برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در فضای مجازی به گونه‌ای هدایت شود که مردم پرچمدار اجرای برنامه‌ها بوده و مردمی‌ترین جشن ملی و اعتقادی و مذهبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار شود.

وی یادآور شد: برای ماندگاری انقلاب اسلامی بیش از ۲۲۰هزار شهید همچون شهید شهریاری، شهید فخری‌زاده و سردار ملی و جهانی سردار سلیمانی تقدیم شده است.

این مسئول در خصوص برگزاری مراسم‌های حضوری در شرایط بیماری کرونا برضرورت توجه به اقتضائات استان تاکید کرد و گفت: بنا نیست خودمان را با شهر دیگری مقایسه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی مکتب بود که باید پس از برگزاری مراسم سالگرد این شهید، خط، سیره و راه و رسم ایشان ادامه یابد، افزود: راه و رسم و مسیر و مکتب شهید سلیمانی همچون خط امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه همگان به ویژه نسل‌های آینده باشد.

وی تصریح کرد: 36 میلیون نفر از مردم ایران نه انقلاب را دیده و نه با شرایط جنگ آشنا شده‌اند، باید خط و مکتب شهدایی همچون شهید سلیمانی به این نسل منتقل شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: ضروری است کارگروه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با ابتکارات بهتری مورد توجه اعضای کارگروه باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر