logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۸۷۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در ستاد گرامیداشت دهه فجر زنجان مطرح شد؛

کوتاهی برخی دستگاه‌های اجرایی برای فضاسازی شهر زنجان در مناسبت‌های مختلف

کوتاهی-برخی-دستگاه‌های-اجرایی-برای-فضاسازی-شهر-زنجان-در-مناسبت‌های-مختلف
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی در مناسبت‌های مختلف به ویژه ۹ دی و ۱۳ آبان فضاسازی و تبلیغات انجام نمی‌دهند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: روسای ۲۳ کارگروه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان زنجان برای هماهنگی و اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری شایسته سالروز پیروزی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و هماهنگی بیشتر و تلاش برای مردمی‌سازی فعالیت‌ها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ضروری است، ادامه داد: افزایش نقش کانون‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برای اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت منابع و تمهیدات مقدمات برگزاری یادمان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به صورت حرفه‌ای و با انگیزه انجام شود.

وی برضرورت بازنمایی دستاوردها و موفقیت‌های نظام اسلامی در ابعاد مختلف در چهار دهه گذشته در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت فراهم آمده نهایت استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت توجه به تهدیدات استکبار جهانی و چالش آفرینی برخی ایادی استکبار در منطقه و صهیونیست‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود و وضعیت شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری برنامه‌های میدانی و تجمعی، ضروری است برنامه‌های این دهه به شکل مجازی برگزار شود.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه ضروری است اهتمام جدی به تشکیل کارگروه‌ها از سوی روسای ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته باشد، افزود: ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و برگزاری جلسات و جمع‌بندی برنامه‌ها پس از اتمام این دهه ضروری است‌.

وی فضای مجازی را فرصت مطلوبی برای ارائه برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و  گفت: فضاسازی و تبلیغات شهری برای بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باید به شکل پررنگی انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تبلیغات و فضاسازی شهری در مناسبت‌های مختلف از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی کمرنگ است در حالی که همان دستگاه برای حضور یک مسئول کشوری چندین بنر و تصویر آماده‌سازی می‌کند.

"فتح‌الله حقیقی" استاندار زنجان در ادامه این جلسه، با تسلیت شهادت بیوک اصحابی از جانبازان دوران دفاع مقدس استان زنجان، اظهار داشت: سهم مردم زنجان در پیروزی و ادامه روند انقلاب اسلامی بی‌نظیر و انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه دی ماه یادآور مناسبت‌های ویژه به ویژه سالروز شهادت سرباز وطن سردار شهید سلیمانی است، ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری برنامه حضوری وجود ندارد اما برنامه‌های فضای مجازی باید پررنگ برگزار شود.

این مقام مسئول با اشاره به قرار گرفتن استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی، ادامه داد: برگزاری مراسم‌های تجمعی در این شرایط ممنوع است.

استاندار زنجان یادآور شد: از ابتدای مهر ماه تا دی ماه شاهد فوت عزیزان و گرفتاری بسیاری از خانواده‌های داغدار بودیم که خوشبختانه در دو روز گذشته هیچ بیمار کرونایی فوت نکرده است.

حقیقی با اشاره به آثار مثبت اجرای طرح‌های هوشمند برای کنترل بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی نتایج تاثیرگذاری داشته و موحب خروج از استان از وضعیت قرمز شد.

وی با بیان اینکه در کنترل وضعیت بیماری کرونا اقتضائات استان در نظر گرفته می‌شود، افزود: وظیفه ما حفظ سلامت مردم به ویژه سالمندان است.

این مقام مسئول برضرورت تشکیل کارگروه‌های ستاد دهه فجر در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: باید دهه فجر امسال باشکوهتر از گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر