logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۸۷۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان خبرداد

برگزاری رزمایش خدمت با حضور 25 گروه جهادی کشاورزی در روستاهای استان زنجان

برگزاری-رزمایش-خدمت-با-حضور-25-گروه-جهادی-کشاورزی-در-روستاهای-استان-زنجان
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمایش خدمت با حضور 25 گروه جهادی کشاورزی در روستاهای استان زنجان برگزار می‌شود.

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با 13 دی ماه، سالروز شهادت سردار سیمانی رزمایش خدمت رسانی به روستاها در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب این رزمایش خدمت رسانی به روستاها با ارائه خدمات کشاورزی انجام می‌شود، ادامه داد: این خدمات شامل زراعت، باغبانی و دام و ترویج است.

این مسئول از اعزام 25 گروه جهادی در قالب طرح همگام با کشاورز خبرداد و گفت: این گروه‌ها با حضور مسئولان استانی به روستاهای هدف اعزام و خدمات رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان یادآور شد: در قالب گروه های سه نفره جهادی،75 جهادگر از مهندسین کشاورزی استان زنجان به مردم خدمات رسانی می‌‌کنند.

امندی گفت: در قالب این رزمایش آموزش‌های لازم در خصوص نحوه کاشت، داشت و برداشت به کشاورزان در روستاها ارائه می‌شود.

وی از بررسی وضعیت دام در روستاهای هدف در قالب این طرح خبرداد و بیان داشت: حل مشکلات دامی از دیگر اهداف این طرح محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این طرح در طول سال برگزار و خدمات لازم به کشاورزان ارائه می‌شود اما به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی این رزمایش یک روزه خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر