logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

روحانی برای فرار از عملکرد ضعیف خود دست به رقیب هراسی می‌زند/ سخنان ایشان در شأن یک رئیس جمهور نیست

روحانی-برای-فرار-از-عملکرد-ضعیف-خود-دست-به-رقیب-هراسی-می‌زند-سخنان-ایشان-در-شأن-یک-رئیس-جمهور-نیست

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: روحانی برای فرار از عملکرد ضعیف خود دست به رقیب هراسی می‌زند.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در جمع مردم همدان اظهار کرد: متاسفانه آقای روحانی به یکسری از بداخلاقی‌های انتخاباتی روی آورده است.

وی افزود: رئیس جمهور برای اینکه رقیب هراسی کند جملاتی مانند دیوار کشیدن کاندیداهای دیگر را مطرح می کند که به نظرم این سخنان در شان یک رئیس جمهور نیست.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه روحانی برای کسب رای دست به هر کاری می زند، ابراز کرد: به نظرم برخی از این کارها اهانت محسوب می‌شود که متاسفانه از طرف شخصی انجام می‌شود که اکنون رئیس جمهور کشور است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه باید نسبت به این رفتارها آگاه شوند، عنوان کرد: متاسفانه رئیس جمهور برای اینکه رقیب در صحنه نباشد دست به این رفتارهای رقیب هراسانه زده است.

بیگ محمدی با اشاره به قولهای بر زمین مانده دولت یازدهم بیان کرد: یکسری از رفتارهای روحانی در رقیب هراسی به خاطر عملکرد ضعیفش است.

وی تصریح کرد: روحانی  به دلیل اینکه ذهن مردم را از قولهای انجام نداده خود دور کند دست به کارهایی می‌زند که نشان از ضعف ایشان دارد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با  تاکید بر اینکه مردم عملکردها را دیده‌اند و به این رفتارها توجهی نخواهند داشت: رئیس جمهور به جای این کارها پاسخگوی عملکرد چهارساله خود باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر